Vi prøver igjen, håper baby nr. 2 kommer i 2022

Kjenner følelsen alt for godt❤️ Skulle ønske man kunne erstatte hodet hver pp så det ikke ble vanskeligere og vanskeligere ❤️ Men ikke gi opp håpet:hello2
 
Da er vi i pp 11 og vi har egentlig prøvd i 1 år nå.. Hadde 2 måneder der vi hadde sex rundt EL litt tilfeldig, men prøvde skikkelig fra august.. Legen skulle sende henvisning til sykehuset for sjekk etter blodprøvene jeg tok i mai kom tilbake, har ikke hørt mer. Annet en at alt var normalt..
Men min teori er at jeg ikke har topp eggkvalitet og at mannen kanskje ikke har topp kvalitet, alder og livsstil har nok mye å si så vi har en jobb der begge to. Det er jo 4 år siden vi hadde prøverør og jeg hadde aldri bra kvalitet på eggene jeg fikk ut. Hører også med til historien at vi tok en heftig antibiotikakur før jeg ble gravid etter vi testet oss hos Serum i Athen, mer om det står i en tråd på assistert.
Det tok oss jo 10 år før vi fikk klaff, til gjengjeld fikk vi verdens skjønneste jente da og så takknemlig jeg er for henne om dagen:Heartred
 
PP11, syklusdag 15 og positiv EL-test i dag, håper ferietid og mindre stress kan hjelpe på.. vi prøver og prøver ihvertfall:rolleyes:
CAED2138-8914-403E-B4D0-FDD21C75F0D0.jpeg
 
Positiv i dag også og kjenner det murrer nå, har prøvd meg på premom appen. 1 dpo i morgen da tenker jeg:)
54C3188C-B870-423C-B9FD-72680B2938D8.jpeg
 
8 dpo, negativ test i dag.. Har vært veldig humørsyk de siste dagene, svinger veldig. Men har ikke helt troen denne gangen heller:(
 
8 dpo, negativ test i dag.. Har vært veldig humørsyk de siste dagene, svinger veldig. Men har ikke helt troen denne gangen heller:(
8 dpo er veldig tidlig! Krysser fingrene for at det dukker opp to fine streker i løpet av de neste dagene :Heartred
 
PP 12, CD 2:
Her kom mensen som bestilt i går, har jobbet hardt med meg selv for å ikke spise mye usunt denne gangen for jeg vet jeg må jobbe med vekta. Ble tatt bilder av i helga og det var ikke noe gøy å se, så her må det jobbes. Har klart det før så skal klare det igjen!
Føler dette har blitt en litt kjedelig og negativ dagbok, men fint å ha en plass å dele litt også. Håper på flere oppturer fremover:)
 
Så kjedelig.. Og kjenner til problemet, synes vektnedgang er skikkelig vanskelig, men er jo en god motivasjon at det øker sjansene for en spire.
Heier videre ❤️
 
Masse lykke til med vektnedgangen! Jeg heier fra sidelinjen :talk017
 
Back
Topp