Vi prøver å få vårt 3 mirakel

Føler meg helt alene med prøvinga. Vi er enige om å få en til, ikke bruke prevensjon, men han er nok litt mer tar det som det kommer, ingen hast. Han tror nemlig det er sånn at han en dag kan bestemme seg for at nå går vi og lager en baby, også blir man gravid. Jo da jeg vet at han skjønner men han sier man kan bli gravid selvom....jeg er nå 33 år allerede og planen var at vi skulle bli ferdig når jeg ble 30 og jeg ventet og ventet til han nå ble veldig klar. Mer klar enn de to andre barna vi har til og med. Og da koste vi oss hver kveld, Nå kan jeg ikke nevne EL eller noe til ham om å lage et barn for da mister han lysten og sier jeg bare vil kose for å bli gravid. Nå har jeg prøvd alt for å få han til å ha lyst men nei....er så sliten i dag, Jobb bekymringer osv....

Jeg er helt klar for å bli gravid i går, men han vil jo aldri ha sex (eller orker da...) Jeg vet jo at vi må ha sex annenhverdag i el perioden, pluss litt før og litt etter, siden jeg ikke vet helt når den er. Men dette skjønner ikke han. Og ikke vil han vite noe om det heller, lukker øra når jeg prøver å forklare at det ikke er bare å lage en unge da en vil. At om vi prøver det vi kan nå så kan det likevel gå to år før vi blir gravide.

Også blir jeg så lei meg for jeg føler meg jo ikke bare at jeg ikke blir gravid det går på følelsene mine også å bli avvist sånn... Blir sjalu også. Ikke at jeg er den som maser heller for det er jeg ikke da jeg er så redd for å bli avvist som jeg har blitt de gangene jeg har prøvd. Han har sluttet å prøve også... kanskje noen ganger etter mens og før men thats it... Snakker ikke om prøvingen heller lenger etter sist mnd...

Føler meg så alene...


Med det tempoet han har så vil det jo ta tiår...

Huf dette ble langt å rotete
 
Føler meg helt alene med prøvinga. Vi er enige om å få en til, ikke bruke prevensjon, men han er nok litt mer tar det som det kommer, ingen hast. Han tror nemlig det er sånn at han en dag kan bestemme seg for at nå går vi og lager en baby, også blir man gravid. Jo da jeg vet at han skjønner men han sier man kan bli gravid selvom....jeg er nå 33 år allerede og planen var at vi skulle bli ferdig når jeg ble 30 og jeg ventet og ventet til han nå ble veldig klar. Mer klar enn de to andre barna vi har til og med. Og da koste vi oss hver kveld, Nå kan jeg ikke nevne EL eller noe til ham om å lage et barn for da mister han lysten og sier jeg bare vil kose for å bli gravid. Nå har jeg prøvd alt for å få han til å ha lyst men nei....er så sliten i dag, Jobb bekymringer osv....

Jeg er helt klar for å bli gravid i går, men han vil jo aldri ha sex (eller orker da...) Jeg vet jo at vi må ha sex annenhverdag i el perioden, pluss litt før og litt etter, siden jeg ikke vet helt når den er. Men dette skjønner ikke han. Og ikke vil han vite noe om det heller, lukker øra når jeg prøver å forklare at det ikke er bare å lage en unge da en vil. At om vi prøver det vi kan nå så kan det likevel gå to år før vi blir gravide.

Også blir jeg så lei meg for jeg føler meg jo ikke bare at jeg ikke blir gravid det går på følelsene mine også å bli avvist sånn... Blir sjalu også. Ikke at jeg er den som maser heller for det er jeg ikke da jeg er så redd for å bli avvist som jeg har blitt de gangene jeg har prøvd. Han har sluttet å prøve også... kanskje noen ganger etter mens og før men thats it... Snakker ikke om prøvingen heller lenger etter sist mnd...

Føler meg så alene...


Med det tempoet han har så vil det jo ta tiår...

Huf dette ble langt å rotete

Kjenner til den følelsen... Føler det litt sånn til tider jeg også.. sender deg masse klemmer [emoji173]️[emoji173]️
 
Kjenner til den følelsen... Føler det litt sånn til tider jeg også.. sender deg masse klemmer [emoji173]️[emoji173]️
Huff det er ikke bra altså[emoji22] tusen takk for klemmer. Tror denne PP er bare å gi opp ☹️ ble nok ikke noe da jeg tror EL var i helgen [emoji22]
 
Huff så leit at det er slik da[emoji173]️ kan kjenne meg igjen på det med at han tar det som det kommer. Virker som en mannegreie[emoji28] Dumme mannfolk[emoji16]
 
Dpo 2, vet ikke om det er noe vits å telle egentlig. Men i håp om at den ene gangen tells i EL tiden...
Får håpe den enegangen ble en fulltreffer[emoji16][emoji16]
 
Nei nå begynner jeg igjen er det mulig.. Også kan jeg ikke styre meg heller og da er det jaggu meg godt en har dette forumet.
Går på do hele tida
Små Murringer og små stikking i magen.
Presser litt ned i underlivet, litt som kåthetsfølese. For å si det rett ut.
Røyter en del også...
Ømme pupper som vanlig etter EL da.
Føler at jeg er gravid liksom [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Virkelig mulig eller, kun 2 dpo i dag [emoji23][emoji23]
 
Last edited:
Stikker i morgen da jeg la meg på ryggen.

prøvde å kjenne etter med å prøve å holde forsiktig inn magen. Det var ikke så lurt,det var kjempe vondt
 
Hmrf begynner å lure på om jeg driver å lurer meg selv... Føler meg så gravid [emoji23][emoji23][emoji23] er det mulig 3 dpo jadaaa kniiis alle disse symptomene altså men lærer noe nytt i alle PP altså. Det er jo fint blir klokere for hver gang.

Unnskyld detaljer om utflod her
Har altså helt hvit kremete utflod mye mer enn ellers, pleier jo å ha kremete utflod etter EL men ikke så hvit og så mye.

Enda en ting jeg ikke skal se etter i PP 3 [emoji23] kom pp3 jeg er KLAR hva skal du lære meg nå... Om bare dagene kunne gått litt fortere...

Kan jo ikke være for positiv heller [emoji23]
 
Er så vanskelig å ikke teste nå... Vet jo at det blir et negativt resultat er jo bare 4 dpo, skjønner ikke hva som er så vanskelig med det. Hmrf altså
 
Ååååh teste trang... Nå må jeg gi meg... Testene bare ligger å brenner... Blææ må klare å vente må klare [emoji23][emoji23][emoji23] er så kjedelig å bli skuffa hele tida men så plutselig har jeg brukt 10 tester så kommer tanta er så tull av meg
 
Hihihi tro meg, vi testere har vel alle vært der[emoji85][emoji56]

Vent noen dager til iallefall[emoji2][emoji1360]
 
5 dpo i dag, da var det 100 % sikkert at det var etter eggløsning symptomer jeg hadde blææææ for nå, 0 symptomer. hvertfall ikke gravid kanskje juli baby da... Dårlig følelse uten noen antydning.
 
Back
Topp