Vi prøver å få vårt 3 mirakel

Er i pp2 jeg og nå, masse lykke til! Kjenner igjen hvordan pp1 var. Jeg og var testetøs, og lette etter symp hele tiden :smiley-angelic006har roet meg litt mer nå føler jeg, bøir spennende å se dpo land, om jeg blir testetøs igjen :rolleyes:
 
Endelig ferdig med TR nå tror jeg så da starter PP [emoji16][emoji16][emoji16] hvordan går det med deg? [emoji173][emoji173]

Yey, blir noen spennende uker etterhvert da[emoji57] Her går det bra, tror kanskje jeg hadde EL på fredag da el testen på lørdag morgen var veldig sterk og har bare blitt svakere nå! [emoji1]
 
Er i pp2 jeg og nå, masse lykke til! Kjenner igjen hvordan pp1 var. Jeg og var testetøs, og lette etter symp hele tiden :smiley-angelic006har roet meg litt mer nå føler jeg, bøir spennende å se dpo land, om jeg blir testetøs igjen :rolleyes:
Lettere å tenke klarere nå merker jeg, går nok bedre denne PP for oss begge vet du [emoji16][emoji106] blir spennende å se mot hmrf [emoji23][emoji23] IKM [emoji23][emoji23]
 
Yey, blir noen spennende uker etterhvert da[emoji57] Her går det bra, tror kanskje jeg hadde EL på fredag da el testen på lørdag morgen var veldig sterk og har bare blitt svakere nå! [emoji1]
Hmmm spennende krysser fingrene for at det klaffer [emoji16] tvi tvi
 
Blir spennende å følge med videre på deg :) her tror jeg EL er rundt 8 sep, så da blir vi rimelig like kanskje :joyful:
 
Kvise utbrudd og kjennes ut som mens Murringer. For noe drit gjorde litt vondt med samleie i dag.... Håper det er fordi eggløsning er rundt hjørnet... Her skjuler man ingen ting [emoji23][emoji23][emoji23] litt utflod også i dag men ikke slik som jeg leser om eggløsning slim. Skal ikke gå i detaljer denne gang... Kniiis
 
Back
Topp