Vi prøver å få vårt 3 mirakel

Så trist og lese at du har mistet flere ganger, håper virkelig spiren sitter fort [emoji7] Har selv mistet flere ganger så vet hvordan det er :( Blir gøy og følge med[emoji7] Når ryker første test?
Hei [emoji4] Ja det er utrolig trist glemmer meg noen ganger, prøver å ikke tenke på det men så er det akkurat som jeg blir mint på det. Da ste søsteren min og jeg var gravid samtidig jeg mistet og hun har sin fantastiske gutt. Dette var 1 gang h*n skulle vært født 3 juni og skulle vært 13 år. Men det finnes andre som har opplevd mye verre ting så skal absolutt ikke klage jeg altså, heller ikke om jeg blir gravid de første PP heller [emoji4]

Utrolig vondt å miste uansett [emoji22] det er vondt å gå igjennom flere PP og ikke bli gravid. skulle ønske ingen måtte gå igjennom det, livet er urettferdig.... [emoji22]

[emoji173] har så mange tester [emoji23] lurer på om jeg ryker på en i morgen om ikke mensen kommer i natt, da jeg har menssmerter og rygg smerter i dag, typiske tegn på at jeg vil få mensen i natt. Surt men kan kjennes sånn ut. Har et lite håp da, den skal jo ikke komme før søndag egentlig.

OoOo dette ble mye [emoji23][emoji23][emoji23]

PS koselig at du var innom og leste [emoji8]
 
Hei [emoji4] Ja det er utrolig trist glemmer meg noen ganger, prøver å ikke tenke på det men så er det akkurat som jeg blir mint på det. Da ste søsteren min og jeg var gravid samtidig jeg mistet og hun har sin fantastiske gutt. Dette var 1 gang h*n skulle vært født 3 juni og skulle vært 13 år. Men det finnes andre som har opplevd mye verre ting så skal absolutt ikke klage jeg altså, heller ikke om jeg blir gravid de første PP heller [emoji4]

Utrolig vondt å miste uansett [emoji22] det er vondt å gå igjennom flere PP og ikke bli gravid. skulle ønske ingen måtte gå igjennom det, livet er urettferdig.... [emoji22]

[emoji173] har så mange tester [emoji23] lurer på om jeg ryker på en i morgen om ikke mensen kommer i natt, da jeg har menssmerter og rygg smerter i dag, typiske tegn på at jeg vil få mensen i natt. Surt men kan kjennes sånn ut. Har et lite håp da, den skal jo ikke komme før søndag egentlig.

OoOo dette ble mye [emoji23][emoji23][emoji23]

PS koselig at du var innom og leste [emoji8]

Gleder meg til og se test[emoji7][emoji7]
 
Ble det noe test?[emoji16]
Ja sterk negativ [emoji21] men ingen mens, men fortsatt menssmerter blææ ser ut som den kommer snart. ser sånn ut på utfloden, men ikke blod enda [emoji23] litt for tidlig enda. tar ny på lørdag om den ikke har kommet [emoji23] IKM er egentlig søndag.
 
Er så dritt lei symptom jakt PP venting og alt som følger med. Å jeg er bare i PP 1 fy Søren. Kan man ikke bare omstille seg og tenke på andre ting... Skulle ønske at det klaffa med en gang... Tålmodighet hva er det liksom... Men ingen symptomer ingen antydning til en svak svak positiv test bare suuuuper negative tester. Kan ikke bare tr kommer så vi får startet igjen... Nei Gud gi meg positiv test NÅ, jeg blir gal
 
Dette har jeg lært i fra PP 1.

TR:

- Feber følelse temp 38.
-Tr smerter starter ca 4 dager før og de er som svake murringer.
- Før tr har jeg litt kremete utflod og kan kjennes litt vått inni dær.
-Første dag i tr starter som regel med spotting, noen ganger full blødning uten forvarsel.
-Slutten av første dag eller over i førsten av andre dag starter blødning og smerter for fullt. Autsj.

Tiden etter TR mot EL:
- Kvalme/ oppkast.
- Kremete utflod.
-Murringer
Merkelig nok har jeg symptomer her også.

EL mot TR :

- Feber følelse.temp 38.
-Starter med vannete utflod som man kan strekke.
- Går over i litt tykkere utflod som man kan strekke men som bryter.
-så over i mer og mer lation type utflod.
- Så over i tynn kremete utflod
- Mindre og mindre kremete utflod mot mensen. Men kan alikevel kjennes vått inni dær frem mot TR igjen.
- Kvalme
-Ømme bryster
-større bryster
- Mørkere og større brystvorter pluss knopper på brystvortene.
-Melke kjertler kan kjennes.
-Væske fra brystvortene.
-Murringer i mage,kiler,kribling,romling,oppblåst,luft,stølhet,stinn.
-Løs og hard mage.
-Korsryggsmerter.
- Stråling ned i bena.
- Merkelige drømmer.
-Slapphet,lite energi, trøtt.
-Humørsvingninger.

Ikke gravid!!!
 
Denne 1 PP har jeg tenkt at om jeg er gravid kan jeg ikke gjøre det og det ikke spise det og det. For noe tull.

Det har rett og slett gått ut over det faktisk sunne livet jeg lever. Og det er jo bare tull av meg att det går Ann.

PP 2 SKAL jeg fortsette som før.
(kun ta folat selvfølgelig)
Trene jogge løpe tunge vekter danse Zumba osv.

Gleder meg til å starte på nytt senter hvor jeg skal ha STRONG by Zumba og vanlig Zumba fra 1 september også, full gass...

Full skjerpings nå altså... Har jo levd som en suuuuper forsiktig gravid, er det virkelig mulig.

NÅ går jeg tilbake til livet mitt!!
Klaffer det plutselig så klaffer det altså!!!
 
Helt enig med deg! Jeg føler meg bedre allerede, etter noen dager nå med slik innstilling. Man er ikke gravid før man ER det[emoji4][emoji1360]
 
Helt enig med deg! Jeg føler meg bedre allerede, etter noen dager nå med slik innstilling. Man er ikke gravid før man ER det[emoji4][emoji1360]
Selv også godt å få ut litt frustrasjon få tømt meg, ble så lei meg i stad og så sint på meg selv også. Egentlig greit at mensen kom nå så det virkelig går opp for en hvor ille man egentlig er oppslukt av dette. Masse lykke til i PP tiden og nyt livet[emoji173] Yes man er ikke gravid før man er altså [emoji16] tusen takk for at du tokk deg tid til å lese og svare [emoji8]
 
Hvor ble det av tanta, trodde tr kom litt tidlig denne gang ( som også noen ganger ellers).

I går tidlig hadde jeg blødning etter samleie, rødt blod som gikk over i brunt så helt borte. Trodde tr kom, skal ha tr i morgen så tenkte den bare kom tidlig.

Tatt test i dag i tilfelle men den er negativ så tror ikke jeg er gravid heller. Men får jo håp alikevel da.

Veldig merkelig da jeg har aldri opplevd det før, bare at det har kommet brunt blod for så at tr kom sakte men sikkert.

Men her var det altså helt rødt blod og stopp liksom. Og nå er det over en dag siden....
Blir jo enda mer sprø nå.

Vet ikke om jeg tørr å kose meg i bryllup i dag nå [emoji44]
 
Hmm bittelitt "rosa blod" i papiret i dag... Skjønner ingenting jeg nå. Gadd ikke å ta grav test i dag siden den var negativ i går. Godt man har i fra e Bay men tørte alikevel ikke å kose meg i går. Har den ikke kommet innen i morgen får jeg vel ta en ny en da!? Kanskje jeg bør bestille meg lege time?! Aldri opplevd dette før, blir veldig urolig jeg nå. Tenker på har jeg hatt en sa ma blir redd av tanken. Men skal ikke testen bli positiv først da? Har tatt mange...
 
Hoooh letta ingen bekymringer nå for i ettermiddag kom tr, aldri vært så glad for at den kom [emoji23][emoji23][emoji23] nå kan jeg slappe av over i PP 2 [emoji16] for ei teste tøs jeg har vært denne mnd, nå kan jeg se tilbake på symptomer jeg har hatt det i PP 1 og ta det helt med ro. Gleder meg [emoji173] 24 september kan jeg teste igjen håper den blir positiv da.. Men nå klaffer det så klaffer det altså [emoji16]
 
Hoooh letta ingen bekymringer nå for i ettermiddag kom tr, aldri vært så glad for at den kom [emoji23][emoji23][emoji23] nå kan jeg slappe av over i PP 2 [emoji16] for ei teste tøs jeg har vært denne mnd, nå kan jeg se tilbake på symptomer jeg har hatt det i PP 1 og ta det helt med ro. Gleder meg [emoji173] 24 september kan jeg teste igjen håper den blir positiv da.. Men nå klaffer det så klaffer det altså [emoji16]

Så godt at du slipper å gå rundt og lure på hva som skjer! :) Masse lykke til med ny pp! Her venter jeg fremdeles på den forbaska tanta. Svidde av en test i dag igjen men den var negativ. Så neste gang jeg bestemmer meg for å svi av nok en test så gir jeg meg et klaps i bakhodet for jeg er egentlig helt sikker på at det er bortkasta :rolleyes:
 
Så godt at du slipper å gå rundt og lure på hva som skjer! :) Masse lykke til med ny pp! Her venter jeg fremdeles på den forbaska tanta. Svidde av en test i dag igjen men den var negativ. Så neste gang jeg bestemmer meg for å svi av nok en test så gir jeg meg et klaps i bakhodet for jeg er egentlig helt sikker på at det er bortkasta :rolleyes:
Ja Guri så godt selvfølgelig hadde jeg jo ønsket at det var en baby inni der men bekymringene randt på så var godt den kom. Gleder meg til den er ferdig nå så vi kan starte en ny prøve runde håper så masse denne PP [emoji16] de forbaskade negative testene altså... Liker ikke negative tester håper sånn for deg i PP 3 så synd mannen din er så mye borte i PP 2 håper alikevel dere får litt tid til litt kos for det. [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Hei, følger gjerne dagboken din jeg, veldig trist å høre om at du har mistet :/
Håper nå i pp2 at ting skjer og at spira holder seg der!! :D
Begynte selv smått å prøve denne mnd på nr. 2, så da er vi ganske likt i prosessen
 
Hei, følger gjerne dagboken din jeg, veldig trist å høre om at du har mistet :/
Håper nå i pp2 at ting skjer og at spira holder seg der!! :D
Begynte selv smått å prøve denne mnd på nr. 2, så da er vi ganske likt i prosessen
Så koselig at du vil følge med , ikke lenge til prøving i pp2 nå gleder meg [emoji16][emoji16][emoji16] masse lykke til [emoji106] håper du også kommer deg raskt inn i en termin klubb [emoji16]
 
Back
Topp