Vi planla nr 2, og den er på vei, men nå føler jeg ingen glede:0(

Skriver for å se...
 
Vet ikke helt hva du skrev her, men kan ihvertfall si at det er veldig vanlig å ha sånne følelser..
hvordan kan du bli like glad i nr 2? 

Kan love deg en ting.. Barnet du har fra før mister ingen kjærlighet og barnet du får vil heller ikke mangle noe fordi jeg er sikker på at hjertet vokser med hvert barn! =) 
 
Så flott at du skrev dette, jeg føler det nemlig på akkurat samme måte. Denne graviditeten var planlagt, og veldig velkommen. Men innerst inne tror jeg at jeg ble litt sjokka over at det gikk så fort, og jeg klarer liksom ikke helt å glede meg. Er livredd for at det skal gå galt, og det er liksom ikke like spennende og altoppslukende som det var sist gang... Jeg vil helst ikke prate om det når venninner tar det opp, og jeg får dårlig samvittighet over at jeg føler det sånn, håper virkelig det går over.
 


Live2Learn skrev:
Vet ikke helt hva du skrev her, men kan ihvertfall si at det er veldig vanlig å ha sånne følelser..
hvordan kan du bli like glad i nr 2? 

Kan love deg en ting.. Barnet du har fra før mister ingen kjærlighet og barnet du får vil heller ikke mangle noe fordi jeg er sikker på at hjertet vokser med hvert barn! =) 


Det her er viktige ord som du må ta med deg videre. Men skjønner hva du går i gjennom nå. Masse lykke til, det kommer til å gå så bra :)
 
Du er ikke alene!
Sender deg en god klem!
 
Back
Topp