Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Kanskje noen her vet noe om dette?! Er i gang med fryseforsøk nr 3 på søsken. To første syklusene satt jeg ovitrielle syklusdag 11 da folikkel var 16/15 mm. To kjemiske graviditeter mai og juni, holder på med julisyklus nå og denne gangen hadde jeg 23mm på dag 11!! Skjønner ingenting. Tok clearblue eggløsningstest på klinikken den dagen (fredag kl 11) som viste maksimal fertilitet (noe som indikerer eggløsning 12-36 timer etterpå). Likevel mente legen at jeg ikke kom til å gå i eggløsning før søndag og ba meg sette eggløsningsprøyte fredag kveld og innsett av egg fredagen etter. Jeg protesterte og krevde å få tatt blodprøve for å se om jeg var kommet for langt. Merket også selv at jeg hadde EL lørdag da eggløsningsslim var borte lørdag kveld. Blodprøvene som ble tatt viser en markant stigning i S-LH og østradiol, samt progesteron på 3. Legen mener fortsatt at jeg skal sette inn fredag uten at jeg får noen mer forklaring enn «blodprøven viste at du ikke hadde gått i eggløsning». Sykepleier sa at ovitrielle overstyrte kroppens forsøk på å gå i eggløsning. Jeg får ikke dette til å stemme? Noen tanker?