Har inntrykk av at klinikkene ofte justerer behandling for hver forsøk, utfra resultatet på forrige. Du skal i gang i det private?
Jeg er 40, vet ikke så mye om resultatene på blodprøver eller gradering av embryo, siden jeg er i det offentlige, men hadde amh på 35 da blodprøver ble tatt noen måneder før oppstart.
Ble gravid tre ganger mellom oktober og april, før IVF, rett før jeg ble 40. To kjemiske og en MA i uke 9. Har tidligere i livet aldri testa positivt og har ingen barn fra før.
Har bare hatt ett IVF-forsøk, fikk ut 7 egg. 6 ble befrukta, men ett utvikla seg for sakte. Satte inn et syvcella embryo på dag 3. Ingen av de andre overlevde til blastocyststadiet og jeg ble ikke gravid. De trodde jeg skulle få ut flere, hadde mange modne eggposer, men de var vel kanskje tomme da. Alle folliklene ble tømt.
Fikk progesteron og blodfortynnende som støttemedisin for å forhindre spontanabort (og overstimulering).
Jeg vet at [USER=141103]@Maja82[/USER] har satt seg en del inn i hvilken dag det er best å ha uttak på, embryokvalitet, etc. Kanskje hun har noe nyttig info til deg