Svar på tråd

Gi det en måneds tid kanskje, og se det an om du føler deg klar for nye uttak :) Synes det høres ut som du har en plan, med noen uttak til og så heller sette strek når du har gjort det du har bestemt deg for. MEN, jeg minner bare om eggdonasjon.. skal ikke bli en eggdonasjons-predikant her inne, men det øker sjansene betraktelig. BETRAKTELIG. Vet at mange synes det er skummelt å gå for eggdonasjon mht. at det ikke er egne biologiske barn, men så lenge barnet er ønsket og blir elsket og ivaretatt, så er det dette som betyr noe. Så hvis drømmen fortsatt er sterk, og egne egg skulle svikte, så finnes det altså muligheter. Dette vet du jo..men bare minner om det  ;) :Heartred

Tusen takk for gratulasjonen :Heartred Prøvde selv et par ganger med egne egg, men da jeg bikka 40 og måtte ha en operasjon for å fjerne muselknuter og vente opptil ett år før jeg kunne prøve bli gravid på nytt, følte jeg at jeg ikke orka streve mer med disse egga mine lenger og gikk for eggdonasjon. Men hadde jeg ikke vært nødt til å foreta en operasjon og vente så lenge før nye forsøk, så hadde jeg nok prøvd litt til med egne egg. Det er liksom noe med å ha "prøvd nok". Men hvor den grensa går, er jo ulikt for oss alle.

Håper du får en god sommer, Hilde. Dette ordner seg nok, på den ene eller andre måten.

Back
Topp