Svar på tråd

Hei. Jeg har vært her før. Jeg har to ICSI- barn, men nå ny partner. Tidligere var det min x sin reduserte sædkvalitet som tok meg gjennom prøverørsløpet. Med ny partner kom ønsket om et felles kjærlighetsbarn. Så nå er jeg her pga min håpløst høye alder…..Jeg er nok av de eldste prøverne her og selv om håper er stort, så vet jeg at mulighetene er veldig små.

Det er ikke så enkelt å være eldre kvinne med barneønske. Min erfaring er at det er provoserende for mange, noe jeg syns er litt trist.

Håper dette kan være et sted hvor det er rom for meg også, selv om jeg er en «gamlis». Jeg er 44 og fyller 45 år. Skal på utredning i august. Jeg hadde FSH på 7 da jeg var 37. Så er litt spent på hvordan det er nå. Vet at denne er viktigst. Jeg regner med den er adskillig høyere nå… krysser fingrene for at det finnes en sjanse. Om det gjør det, blir det pakke på 3 forsøk.

Jeg vet at sjansen for abort er veldig høy. Det er tøft, men jeg må bare ta det med i beregningen. Jeg mistet i uke 10 og uke 13 ifbm barn 1 og barn 2.

Spent på å bli kjent med andre her.

Back
Topp