Kjære Lura
Måtte dette være den siste ovitrellen du satt grunnet positiv test om noen uker. Vi får bare håpe 
Hos oss modnes tanken om ED, og vi ser frem til samtale med Maigaard 16 mars. De kjenner vi på en måte litt, og det føles bra. Vi kommer uansett til å sammenligne de ulike klinikkene. Foreløpig har vi bare en avtale i tillegg.
Jeg venter på å få journal fra Hausken for de to siste behandlingene. Jeg fikk beskjed om at det er en stor jobb og kopiere journaler... Nå har det gått 6 dager siden jeg ba om dem, og nå er tålmodigheten til denne frøkna over. Akkurat sendt en purring.
Da jeg hadde insemineringsplan gikk jeg på Femar noen dager, albyl e, og Menopur 75IU i 3 dager. Jeg skjønner fortsatt ikke at håpet var at folikkelen/e skulle vokse seg modne på kun 3 dager med Menopur.
Planen er vel et forsøk til, men jeg har absolutt ikke trua. Vi begynner og venne oss til tanken om ED, mannen også. Det er bare så styr og måtte dra utenlands i pandemi! Nå kommer ikke dette til å skje før tidligst om 3-4 måneder, så da håper jeg at tiden er inne for å slippe karantene 
Nå tenker ikke vi st vi skal ha 8 barn altså, 3 er planen. Men om vi skulle ha overskudd og lyst på flere, så ville nok fosterbarn kommet på banen. Det får vi uansett se an etterhbert, men det hadde vært med stor glede og kunne "reddet" et lite barn som ikke har det bra
Blir helt rørt bare av tanken.
Jeg hadde ikke ferie, så nå er det FULL nedtelling til påskeferie! Håper sånn at corona ikke ødelegger for fjellpåske; sol, ski, kvikklunsj, krim og kanskje litt bobler på terrassen nå som jeg ikke trenger og tenke på eggene! 
Spennende dag for deg imorgen, Lura. Jeg krysser fingrene for deg