Svar på tråd

Jeg skjønner hva du mener. For en lykke det hadde vært om det klaffer for oss denne gangen, ellers er jeg villig til å gi det et par forsøk til og bruke tiden på å modne tanken på en evt eggdonasjon. Det føltes kjipt en gang i tiden å få beskjed om at jeg ikke kan få barn på naturlig vis, men herregud så glad jeg er for hjelpen vi har fått så langt! Hvordan barnet kom til spiller jo ingen rolle. Enn så lenge har jeg bare lest noen foruminnlegg om ED og så er jeg veldig spent på hva dere kommer frem til! ❤️ Går dere for et nytt IVF før ED? Har også tenkt tanken på fosterbarn, men jeg kjenner at det krever en annen motivasjon som jeg ikke har akkurat nå. Men kanskje en gang! :) Å få egne barn er uansett egoistisk, og det er ikke noe galt i det. I Norge gjør vi jo staten en tjeneste ved å sørge for flere som kan ta vare på oss når vi blir gamle ;)

Nå har jeg nettopp satt Ovitrelle, så da får det briste eller bære på tirsdag! Som nevnt ville Hausken også forsøke en lett stimulering neste gang, gjorde ikke du også det nettopp? Hva gikk du på da?

Tusen takk for all oppmuntringen på veien kjære deg, håper du har hatt en fin vinterferie selv om det ikke ble fjelltur!:Heartpink

Back
Topp