Svar på tråd

Det er kjipt, men jeg var egentlig litt forberedt på det, har aldri respondert bra på høyre side siden jeg har vært operert der. Hun var ganske sikker på at det var en cyste. På mandag var begge 12 mm, i går var venstre 17, og hun målte den høyre til 10 (de har visst forskjellige måter å måle på).

Jeg har jo ikke fått mer enn en eggpose de siste tre forsøkene mine, men jeg hadde håpet at vi med ny behandling ville få til noe bedre, så derfor føles det litt håpløst nå. Vi har bare enkeltforsøk hos Hausken, jeg kvalifiserer ikke til 3-pakke. Hun oppmuntret likevel til å prøve et par ganger til før vi evt forsøker ED, men det er jo selvfølgelig opp til oss mtp økonomi og hvor sterkt ønske om søsken er. Det positive er jo at jeg har vært gravid to ganger og fått et barn med bare to egg ved uttak. Så gullegget kan fortsatt være der, men det er jo umulig å si når det dukker opp. Det kan jo være det som ligger der nå... Livmorslimhinnen så i tillegg optimal ut. Det virker som vi har best sjanser med IVF, så kommer til å gjennomføre uttak. Hvordan var det med deg når det ikke ble befruktning, måtte du betale for fullstendig forsøk?

Om det ikke går veien nå så ville legen prøve på en lett stimulering med Menopur neste gang, da blir ihvertfall medisinutgiftene lavere. I følge henne hadde jeg trolig ikke respondert noe bedre om jeg så hadde gått på en dose med 600ie Gonal, og om det bare dukker opp en folikkel vil den uansett vokse med lav stimulering.

Takk for klemmer og støtte :):Heartpink

Back
Topp