Søte du. Etter siste forsøket på Riksen fikk jeg samme knekken. Jeg har liksom hele tiden tenkt «når» jeg blir gravid igjen, og ikke «hvis». Alle barneklær som blir for små vaskes og pakkes sirlig ned i påvente av en lillesøster -eller bror som skal arve. Vi kjøpte til og med tvillingvogn da vi fikk første, fordi vi planla å få neste ganske kjapt etterpå. Men nå begynner det å gå opp for meg at vi kanskje ikke kommer i mål uten ED, og det er så skremmende! Jeg er selvfølgelig glad for at det i det hele tatt er to eggposer der, men det er skuffende at behandlingen ikke har hatt bedre effekt. Den ene folikkelen ligger på høyre side, der har jeg aldri fått ut noe før. Er derfor redd for at den også skal stoppe opp før uttak. På den andre siden kan det jo også hende at det dukker opp flere, så jeg har ikke gitt opp!
Det er godt å ha deg med videre her, for jeg føler liksom at du har tråkket opp veien før meg her. Dere lykkes jo med inseminasjon, så derfor er jeg ikke helt fremmed for tanken om de anbefaler det på fredag. Om det blir ED for oss vet jeg ikke, men da er det også godt med dine og andre her sine erfaringer å støtte seg litt på. 
Jeg har det bra, tar en dag om gangen og dveler ikke så mye ved det akkurat nå. Ikke har jeg tid heller med toåringen hjemme med vinterferie
Håper du koser deg med litt ferie nå!