Vi mistet vår engel

M-40505388

Andre møte med forumet
I forrigårs gikk vannet, og i går 16. juni ble vår lille gutt født, 4,5 mnd for tidlig. 152 gram. 17cm. Det er ingenting som kan beskrive smerten ved å miste sitt ufødte barn. Spesielt ikke når man må gå igjennom alle smertene som ved en vanlig fødsel, bare at du aldri får ta med barnet hjem. Du får aldri se han vokse. Du får aldri se han smile. Jeg har aldri vært igjennom noe så belastende og smertefullt som etterlater et så stort hull i hjertet.
Det føles ut som man aldri skal føle glede igjen.
Vi skal spre asken på sjøen.

Nydelige fotavtrykk!
Og så veldig vondt at du har mistet barnet ditt ❤️❤️❤️ føler med deg.
Mistet datteren min selv, for over 6 år siden. Så det er noen år siden, og vi har fått to levende barn etterpå. Det kjennes nok absolutt ikke sånn ut nå, men èn gang skal du likevel ha flere gode dager enn vonde igjen. Men det tar tid. Tid å sørge, tid å si farvel, tid å vende seg til livet uten et barn du har bært under hjertet ditt og som du skulle se vokse opp. Det tar tid å komme fordi alle «dette skulle ha vært første..» med barnet ditt. En hel fremtid dere skulle ha hatt, og som dere har mistet. Å miste et barn er sorgen over alt som var, men også sorgen over alt det som aldri ble ❤️
Sender masse styrke og gode tanker for tiden fremover!

Sender deg mange styrkeklemmer. Her er det snart 10 år siden vi opplevde det samme, vannavgang i uke 21. Fortsatt kan jeg lukke igjen øynene og være tilbake i det rommet hun ble født og husker alt av inntrykk og følelser og hun er fortsatt savnet. I starten var alt svart, men gradvis begynte verden å bli grå før jeg så fargene igjen og gradvis kunne glede meg over ting rundt meg igjen. Sorgbølgene stilnet, men fortsatt så lenge etterpå kan det fortsatt komme en bølge med sorg. Send meg gjerne en pm om du trenger noen å snakke med. Sender mange styrkeklemmer

Så trist lesning.. Så urettferdig når slikt skjer. Ord strekker ikke til i en slik situasjon. Kan bare ane smerten dere nå føler. Mange klemmer til dere ❤️

Back
Topp