Vi mistet spiren vår

MyOwn

Elsker forumet
Uff, dette var ekkelt... Jeg begynte å blø natt til torsdag, og det ble verre utover dagen. Så vi mistet den lille spiren vår.[:(] Var hos legen og hun sa at det ser ut som en ukomplisert SA, men jeg må til legen igjen på mandag og ta en ny blodprøve for å sjekke at alt går som det skal. Da slipper jeg utskraping, og det vil jeg jo helst unngå. Greit å bare bli ferdig med det.

Det er selvfølgelig veldig tungt siden vi hadde rukket å begynne å glede oss til en lillesøster eller lillebror, men det er vel bare slikt som skjer. Jeg trøster meg med den fantastiske mannen min, og klarer ikke å være trist lenge av gangen når jeg har snuppa mi her, krabbende og stabbende rundt som den lille solstrålen hun er.

Men én bivirkning har jeg i alle fall fått; nå har jeg VIRKELIG lyst på en lillebror eller lillesøster, og det FORT! [;)]

Dette var forferdelig trist lesning - og jeg føler med deg!

Sender en klem herfra! 

Uff, så utrolig trist da [&o]
Godt at du har god støtte i mannen din, og at snuppa er et STORT lyspunkt i hverdagen.

Masse lykke til med videre prøving.
Håper spiren snart sitter igjen.

Klem til dere

off[:(]
Så bra du har god støtte i mannen din[:)] Også så kjekt at du virkelig vil ha en spire ttil, då sitter den nok snart[;)]

Huff,så utrolig trist[:(] Men det er bra du finner god trøst i mannen og snuppa di da! Sender deg gode klemmer[:)]

åneei..!!uff så trist å høre..!men du kommer sikkert til å få en ny spire i magen,det håper vi på nå..
stor klem

Å nei! Dette var kjempe trist lesing! Sender dere masse klemmer og varme tanker! <3

Så leit å lese! Klem til deg[:)]

Uff,så trist å høre![:(] Jeg føler virkelig med deg-vondt å oppleve noe sånt!

ORIGINAL: Teia

Uff så trist å høre.
Sender deg masse klemmer.

Sender mange klemmer og varme tanker,
resten er send i PM [;)]

Huff! Dette var skikkelig trist. [:(]

Nei så trist=(  Kan virkelig ikke forestille meg hvordan det må føles!
klem

ORIGINAL: ¤Katrine¤

Uff så trist!! [:(] [:(] [:(] [:(]

Håper neste frø klorer seg fast så dere får en lillesøster eller lillebror til snuppa deres!

ORIGINAL: ~Eline~

Så innmari trist å høre[:(] klem til dere og håper det kommer en ny liten spire snart[:D]

Dette var trist, MyOwn [&:] Sender over noen varme tanker til deg og dine...

uff...så trist [:(]

Back
Topp