Vi midt i mellom da!

*MaRgArItA*

Forumet er livet
Oss mødre midt i mellom da, hva er vi? Når vi ikke er unge eller "eldre" mødre??[:D][:D]

Er 27 så ser ikke på meg som hverken ung eller gammel mamma...hehe[:)][:)]

Syns vi skal ha en tråd også[8D][:)]

Blir 24 i juni jeg, passer jeg inn her da?
Fikk første når jeg var i mitt 21. år, og rekker å bli 24 når denne kommer[:)]

Eg er nettopp blitt 26 så høyrer vel til her da[:D]

Jeg blir 24 før neste kommer, føler meg ikke som noe spesielt ung mor så jeg henger meg på her [:D]
Var 22 da førstemann kom [:)][:)]

er 26 jeg og blir 27 i november så jeg hører og hjemme her "midt i mellom"

jeg var 21 når første mann kom og blir 24 før neste.

Jeg er også her! Var 26 når lillegutt kom, og blir 28 nå 23. mars faktisk! [:D]

Hehe...vurderte å starte den siste tråden selv faktisk tidligere i dag [:D] Hadde ikke tid, så nå kom du meg i forkjøpet! Jeg er 25, og var 23 da jeg fikk snuppa!

Da lister jeg meg inn her[:D]
Var 25 når førstemann kom, og vet ikke om jeg rekker å fylle 27 før neste kommer... Har termin 29. juli, og bursdag 8. august[8D]

tusen takk:=) følte meg ikke helt hjemme hos eldre mødre... hehehe.... ble 26 i februar, og syns da jeg er ganske ung[&o]

Jeg er 26 og blir 27 rundt fødsel. Har termin 6. august og bursdag 11. august, håper virkelig den lille slipper å dele bursdag med mamman sin [&:][:)]

Jeg er 26 nå, og blir 27  2 månder etter babyen kommer[:D]
Synes det er en fin alder[:D]

hører vel til her jeg å da... ble 28 nå 13. mars [:D]

Jippi, en gruppe for oss midt i mellom [:D] Genial ide!

Jeg er 24, og blir 25 i september, så jeg passer vel inn her?? [;)]

Tror jeg hører til her jeg da :)
Blir 25 i mai så midt i mellom "Ung og gammel" :)

Jippi! Jeg føler meg verken for ung eller for gammel. Var 22 med førstemann og er 25 når lillebror kommer, akkurat passe for meg [;)]

ORIGINAL: Arielle

Endelig!! ;) hehe. Jeg er 26,så passer vel inn her.. :) Synes det er en perfekt alder!![:D]

Var akkurat fylt 24 år da jeg fikk 1. mann... Synes det var en fin tid å få unge på i forhold til meg og mitt...

Back
Topp