Vi med uregelmessige/ustabile sykluser

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Hvor mange er det av oss her nå?
Og hvordan er ståa hos dere? [emoji4]
Vil du fortelle hvordan syklus du sliter med?
 
Syklusen min har vært fra 25-40 dager siste året ,har bare hatt mensen /spotting 3 ganger iår . Sluttet på ppillen for ett år siden. Er på min første clomid kur å håper det gir meg eggløsning , venter i spenning :)
 
Syklusen min har vært fra 25-40 dager siste året ,har bare hatt mensen /spotting 3 ganger iår . Sluttet på ppillen for ett år siden. Er på min første clomid kur å håper det gir meg eggløsning , venter i spenning :)

Håper det hjelper [emoji7][emoji7][emoji119]
 
Jeg har sykluser på 32-150 dager. Har gått på hormoner i 5 runder (en enkel og fire doble). De tre første gangene ble syklusene på 32-35 dager, men forrige ble på 44 dager. Nå er jeg på cd19 og det kjennes veldig ut som jeg får el nå, så jeg håper på det! :D
 
Bilde sier det meste egentlig :)

IMG_20180829_164215.jpg
 
Sykluslengdene mine varierer fra 28 til 40 ca.. Tester etter el og tror jeg finner den så og si hver mnd rundt dag 12-14.. men så blør jeg så mye etter el frem til neste syklus.. :( :eek:
 
Etter siste fødsel så har jeg hatt syklus på rundt 36 dager. Men denne syklusen er syklusen helt på bærtur. Er på dag 51 og ser ut så jeg har EL nå.

Før jeg ble gravid så kunne det gå flere mnd mellom hver mens. Håper ikke det blir sånn igjen nå også.
 
Ja her har jeg nettopp fått tilbake mensen. Og selv om jeg er glad for det er jeg ikke glad for å få «mensen» Anna hver uke[emoji849] sikkert mye krøll med hormonene mine enda. Men har komt el slim to ganger, men aner ikke om el følget med. Tviler da[emoji85]
 
Jeg sluttet på p pillen i starten av juni, gått på den i mange år, nettopp blitt 33 år (og samboeren min ble nettopp 40år) I juni hadde jeg 2 veldig korte sykluser på 18 dager, i juli hadde jeg en 26 dagers syklus, august syklusen varte i 27 dager og hadde tydelig eggløsningslim og eggløsningsmerter på dag 12, en uke etter fikk jeg en svak lyserosa mellomblødning som varte i 4 dager, igår fikk jeg mensen igjen, håper jeg slipper mellomblødning igjen, ingen garanti for normal syklus lengde i starten etter p pille slutt har jeg skjønt...
 
Last edited:
Hvor mange er det av oss her nå?
Og hvordan er ståa hos dere? [emoji4]
Vil du fortelle hvordan syklus du sliter med?
Jeg har hatt lutealfaser på mellom 3- 7 dager siste fire sykluser. Jeg har nylig vært hos lege for å ta diverse blodprøver, og i tillegg så spiser jeg B- vitamin (er) og prøver Wild jam denne syklusen. Er 5 dpo i dag, og er spent på om tr kommer snart eller ikke.
 
Kan man ha eggløsningsmerter og eggløsningslim uten at et egg slippes?

Ja jeg hadde det før jeg begynte å småblø rett etterpå, så egget slapp ikke her. Gikk 11 dager etter det før jeg fikk el skikkelig. Nå fikk jeg positiv test, pulsen har økt betraktelig og smertene var ett mareritt [emoji23]
 
Jeg er på syklusdag 255 sånn ca, så kan trygt si jeg sliter med syklus altså [emoji23] har pcos så det er derfor. Går på trisekvens i håp om å få mensen, 6 dager til den burde dukke opp!
 
Så flott med en tråd for oss uregelmessige! :)
45-90+ dagers syklus, å drømmer om positiv eggløsningstest :joyful:
 
Hvor mange er det av oss her nå?
Og hvordan er ståa hos dere? [emoji4]
Vil du fortelle hvordan syklus du sliter med?

Så kjekt med denne tråden! Er ny her og har ikke funnet noe lignende tråd enda.
Sluttet på pillen i mars, og har så langt hatt sykluser på 46 dager, 75 dager og er nå på dag 85.. har akkurat fått påvist pcos:/ Tar eggløsningstester hver dag nå og krysser fingrene for positiv eggløsningstest en av de nærmeste dagene! :)
 
Back
Topp