Vi med UL i disse dager

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Hei ønsker å starte en tråd for oss som snart skal på ordinær UL. Fint om vi kunne skrive om våre opplevelser her, råd,tips osv.
Skriv dere på. Jeg har UL mandag 11/9 kl 10.20
Gleder meg helt vilt!!!tihi

Jeg var på ul igår og hadde såååå lyst til å vite hvilket kjønn det ble, men babyen holdt begge hendene sine foran så det gikk ikke an å se noen ting.. Gangen før der, lå babyen med beina i kryss, så h*n vil liksom ikke la meg vite!!!! Da fikk jeg ett tips av legen som jeg skal følge på neste ul jeg skal på!!!!!! Og det er:

For dere som vil vite kjønnet: Ikke gå rett fra sengen og rett til ul, da er som oftest babyen veldig rolig og beveger seg lite.... Spis/drikk gjerne noe søtt før dere skal til ul og vær litt i aktivitet så babyen også er våken og i aktivitet til timen [:D][:D]

Lykke til alle sammen [:D]

Jeg var på ul den 31. Det var veldig godt å se at alt var bra med den lille. [:D] Morkaka låg litt langt ned, så vi skal på ul igjen i uke 32. Håper morkaka har blitt med livmora lenger opp da. Er ikke så hypp på ks liksom. [&:]
Vi ville ikke vite kjønnet, eller sambo ville ikke da, men nå vil han det neste gang, men nå vil ikke jeg! [8D] Vi får se, det er jo en stund til enda da. Ellers så var det en vilter krabat som låg nedi der, snudde seg bare bort fra "kameraet" da men. Håper vi får se litt mer enn masse ryggrad neste gang. [:D]

hei! jeg skal på ul 8/9... nå til fredag! kl 1.. gleder meg masse[:D] håper vi får se om det blir en han eller hun.

Skal ikke på UL før den 20 vi så blir en stund til jeg kommer med en oppdatering... *Vil dra på UL med en gang jeg!* [:)][:)]

ååå, gleder meg så til å dra på UL, dere er heldige som allerede har vært, vi skal ikke før den 29 å det er jo temmeli lengge å vente....så dere får en oppdatering om hvordan det var da[;)]

Jeg skal også på ultralyd på fredag 8/9! Gleder meg veldig. [:D] Har ikke lyst til å vite kjønnet, jeg da, jeg vil ha overraskelsen i behold... [:D]

Så hyggelig at vi er en liten gjeng[:D]
Jeg  har også et ønske om å vite hvem som er i magen.Gutt el jente?Hmm
Det er så mye greiere synes jeg, at man vet hva det blir. Jeg ønsker å ha barnerommet ferdig til babyen kommer.Dessuten er det veldig hyggelig å gå å pusle og tenke på babyen. Vi skal på visning på et hus på lørdag, som jeg håper vi får kjøpt, slik at jeg kan begynne med barnerommet[:)]

Lykke til på UL til fredag jenter! Håper dere får vite det dere ønsker. TVI TVI

Heldig du/dere er Tulla84 [:)] Jeg vil også flytte å lage babyrom!! Men det blir nok ikke før i vår/sommer [:-] Lurer på hvordan det skal gå med en baby i en liten leilighet på 50kvm... [&:] 

Jeg har vært på Ul den 5.sept. Har skrevet litt om det inne på innlegget "jeg er såååå spent" Vi får en liten gutt:) gled dere jenter, helt fantastisk opplevelse. Gleder meg til å høre hvordan det gikk med dere.

Jeg var på UL 22.August..Det var kjempe gøy!![:)] Jeg ville vite kjønnet,men samboern min ville ikke, så vi spurte ikke om det..Men alt så bra ut med den lille..[;)]

Var på ul i går, og babyen sprellet verre enn verst. Det var utrolig gøy å se på. Samboeren min var like ivrig. Han ble nok ekstra fornøyd når han fikk bekreftet at han får en liten fotballgutt. Må tilbake på ul i uke 32, da morkaka mi lå for langt ned. Jordmora måtte også la samboeren min få høre hjerteslagene. Rett og slett en veldig fin opplevelse.

Vi skal den 20/9, gleder oss. vil vite hva det blir. Spennende![:D]

Vi skal den 28. september. Håper jeg får motbevist alle de idiotiske drømmene jeg har for tiden :-/

Da er det UL i morgen kl 10.20. Skal oppdatere dere når jeg har vært der.
ENDELIG  ENDELIG. Trodde denne dagen aldri skulle komme[:D]

Hei alle sammen..
Har vært på ultralyd, men jordmora sa at hun ikke tok seg tid til å finne ut av kjønn, syns det var litt dumt, ville så gjerne vite. Lurer på om noen vet hvordan jeg kan få en ny UL eller om en privat ultralydklinikk i nærheten av trondheim..????

Har hørt om noe 3D ultralyder hos private klinikker, men vet ikke noe om hvor disse befinner seg? I tillegg få man med film av barnet ...

Vil så gjerne vite...#dummemeg#

hæ?? sa hun det? d må vel du få bestemme.

Var på ul 10 august, var så gøy å se den lille skikkelig villbass!!
Skal på ul igjenn på torsdag for å sette termin, var ikke så langt på veg som jeg trodde!! Gleder meg vilt![:D][:D][:D]

Back
Topp