Vi med flere barn!

kronisktrøtt

Flørter med forumet
Tenkte en tråd til spørsmål og samtaler om dette!

Hvor mange barn har dere fra før? :)
Jeg har ei jente på 3 år!

De sier jo at graviditet med barn allerede går så mye fortere enn første gang, men synes ikke det stemmer i det hele tatt!

To barn på 9 og 12 år..siden det er så lenge siden sist føler jeg meg som førstegangs-gravid nesten :p

Har følt meg som førstegangsgravid hver gang
Bare eeeekstra trøtt og sliten for hver gang.
Jeg har to jenter og en gutt fra før, på 3, 6 og 8 år

Har to gutter på 4 og 2, så ettermiddagene går ihvertfall raskt. :happy093

Har ei på to som bare stikker av, så umulig å ha hun med rundt. Blir spennende de gangene jeg må være alene med hun og vi må ordne noe. Blir jo andpusten allerede, hvordan blir det når jeg er giga og må løpe etter hun. Har mye dårlig samvittighet for hun da, at hun må dele oppmerksomhet. Og den ble bare verre etter vi fant ut av at det er to i magen :oops: Går nok fint når de er her, men føler mye på det.

Har en gutt på 8 mnd :love017 synes egentlig de første ukene gikk superfort, men med en gang jeg fikk time til jordmor og ultralyd har dagene sneeeglet seg av gårde. Men merker at det ikke er det samme som når jeg var gravid med første, er ikke så opptatt av gravidapper og lese meg ihjel på utviklingen uke for uke, eller titte på TikTok-videoer om utvikling osv. Gjorde nesten ikke annet med førstemann :shy: Det var absolutt noe eget når alt var for første gang:love2

Har gutt 4 år og jente 2 år fra før. Med dårlig form om dagen (og nå også sengeliggende med covid) er de ikke mye godt de ser av sin mor om dagen stakkars! Men håper jo at det skal bli fint å gå fra to til tre barn på sikt :)

Har en gutt som ble 1 år her i høst. Blir spennende å se hvordan det blir med 2 under 2 :laughing002 Synes ikke ukene flyr enda, men håper de gjør det etterhvert. Nå kjenner jeg mest på at jeg savner litt å kunne ligge å dra meg lenge de dagene jeg har fri fra jobb eller seinvakt.:wacky:

Har en toåring fra før. Jeg føler tiden går mye raskere enn sist, dagene går i ett. Men sist var det korona, og jeg var mye dårlig, så ikke rart det gikk sakte :smiley-ashamed004

Har ei på 14 år og en på 10.5mnd ❤️
Mer slitsomt å gå gravid med en liten fyr hjemme enn bare hu på 14 as :hilarious:
Men tida går bittelitt fortere denne gangen og jeg klarer å tenke på litt andre ting enn sist :love2

Jeg har en toåring fra før :HeartredJeg syns formen også er en del dårligere enn sist, men det handler vel om at det er full fart etter jobb og ikke samme mulighet til å slappe av på sofaen etter jobb :smiley-ashamed004

To barn på 9 og 12 år..siden det er så lenge siden sist føler jeg meg som førstegangs-gravid nesten :p
Samme her! Føler jeg har glemt alt, samt nesten mer bekymret nå enn de andre gangene. Men om det er alderen eller bare all lesinga på forumet vet jeg ikke...

Har en gutt på 10 år, og en bonusdatter på 15år ❤️ føles og som førstegangsgravid igjen, og fikk beskjed på sykehuset og at siden det e så lenge siden sist, så e eg nesten det og :laughing002

Jeg har en toåring fra før :HeartredJeg syns formen også er en del dårligere enn sist, men det handler vel om at det er full fart etter jobb og ikke samme mulighet til å slappe av på sofaen etter jobb :smiley-ashamed004
Samme her, har også en på 2. Er noe helt annet å ikke kunne gå å legge seg rett etter jobb :smiley-ashamed004

to gutter på 3 og 5. Var mye kvalm de første ukene, nå er det stort sett over. Men når klokken nærmer seg 18 er jeg dautrøtt hver dag

To barn fra før, 7 år og 5 år:happy:

Har to jenter på 3,5 og 1,5 :happy: De har heller ikke sett mye den kvalme moren sin i det siste, stakkars :depressed: Nå skal de heldigvis underholdes av farmor, farfar, tanter og onkler i noen dager! Får mindre dårlig samvittighet da - også overfor mannen min, så klart,

Back
Topp