Vi med ekstra oppfølgning :)

huff! enn at det ikke skal gå an å bli hørt! helt utrolig.. men enda godt det gikk bra med lille gutten din:) det ble oppdaget tidlig hos meg og, så det er ikke usansynlig at du hadde det fra tidlig av. de skjønte ikke at det var morkakesvikt med det første da. De trodde jo først at det var jenta mi det var noe galt med:-s at hun hadde en form for syndrom, fordi armer og bein var litt kortere enn normalen. så har vært mye bekymring underveis. Heldigvis er hun frisk og rask og alt er som det skal: hun er bare litt mindre enn de på samme alder. hun er snart 2 år ogbruker str 68 (4-6mnd) i klær :p skikkelig miniputt er hun :p
Ja, jeg følte meg veldig hjelpesløs når ikke legene hørte på meg, men jeg visste det var noe. Stol på mammafølelsen sier jeg bare. Legen min var også bekymret, sendte meg til ahus rett som det var, ahus sendte meg tilbake med beskjed om at alt var fint, han var bare liten av seg. Det sa de hver gang, til jeg til slutt traff på riktig lege, da hadde han ikke lagt på seg på flere uker, så jeg spurte om hun virkelig synes det var normalt. Da sa hun at hvis jeg ville kunne hun bestille time til igangsetting.. JA TAKK! Ble så glad når jeg endelig fikk noen som hørte på meg..
Liten og søt da :) hvordan tror legene at hun kommer til å vokse da, tar hun igjen det tapte etterhvert?
 
Hvordan kronisk sykdom? Det er så bra de tar vare på oss :)

Jeg har fibromyalgi og er disponert for blodpropp og den kombinasjon er ikke helt heldig under svangerskapet mitt. Jeg føler meg veldig heldig da jeg får veldig god oppfølging :) Men har en snill gynekolog som tar meg inn på dagen hvis jeg får blødninger eller andre ting. Viktig at de passer på oss :)
 
Jeg får ekstra oppfølging pga. jeg mistet i uke 30 i fjor, mest sannsynlig pga. morkakeløsning.
 
Jeg har fibromyalgi og er disponert for blodpropp og den kombinasjon er ikke helt heldig under svangerskapet mitt. Jeg føler meg veldig heldig da jeg får veldig god oppfølging :) Men har en snill gynekolog som tar meg inn på dagen hvis jeg får blødninger eller andre ting. Viktig at de passer på oss :)
Oi .. :O hvor får du oppfølging? :) heldig oss :-D samme som meg, om noe skulle skje kommer jeg rett inn :)
 
Oi .. :O hvor får du oppfølging? :) heldig oss :-D samme som meg, om noe skulle skje kommer jeg rett inn :)

jeg får oppfølging hos min faste gynekolog. Han er spesialist i fødselshjelp så han fulgte også opp svangerskaps nr 1. Da klarte vi ikke bli gravide uten litt hjelp så har godt hos han jevlig i 2 år nå. :)
 
jeg får oppfølging hos min faste gynekolog. Han er spesialist i fødselshjelp så han fulgte også opp svangerskaps nr 1. Da klarte vi ikke bli gravide uten litt hjelp så har godt hos han jevlig i 2 år nå. :)
Hvor holder han til da? :) godt å høre :)
 
Den ser jeg :) har fødsel lege på sykehuset og min jordmor + gynekolog og fast lege nå :p


Du får et travelt svangerskap ihvertfall ;) Så lenge jeg går hos gynekologen slipper jeg oppfølging på sykehuset. Det ser jeg egentlig på som bra, da jeg har ei på 6 mnd som skal følges opp hos lege og helsesøster også. Hmm tror jeg trenger en kalender med plass til å skrive opp avtaler nå :p
 
Du får et travelt svangerskap ihvertfall ;) Så lenge jeg går hos gynekologen slipper jeg oppfølging på sykehuset. Det ser jeg egentlig på som bra, da jeg har ei på 6 mnd som skal følges opp hos lege og helsesøster også. Hmm tror jeg trenger en kalender med plass til å skrive opp avtaler nå :p
Den ser jeg :p mobilen? :)
 
Det er ett problem :p har time kort jeg :)

Har jeg også, men blir så mange av dem. Også er det gjerne a4 ark så da er det greit å ha en kalender til det... Jeg er litt distre til tider :p
 
Ekstra oppfølging pga svært slvorlig forgiftning med nr.1 og akutt keisersnitt forløsning pga smalt bekken. Skal gå jevnlig på kontroll på KK om blodtrykket sitger igjen og viser tegn på forgiftning.
 
Får ekstra oppfølging fordi jeg er rhesus minus og kan da danne antistoffer om foster er rhesus pluss. Alle mine barn har vært A+ slik som faren, og i det siste svangerskapet mitt begynte jeg faktisk å danne antistoffer mot den lille, men det var heldigvis så lite att det gikk bare bra, men man må følge med.. Så er veldig spent denne gangen.
 
Back
Topp