Vi med ekstra oppfølgning :)

Jeg trenger ekstra oppfølging, da jeg hadde morkakesvikt og blødde halve svangerskapet sist. Greit å føle seg litt ekstra trygg :)
 
Jeg får ekstra oppfølging både pga tvillinger, men også pga høyt BT og fikk sv.forgiftning med første!
 
Takk :) lykke til til deg også :) når er første kontrollen din?
Takk :) jeg var på tidlig ultralyd i uke 6 og var hos legen dagen etter. Var hos jordmor 9+6 og ny ultralyd 10 uker etter det hos legen :) fått time til ultralyd 13+4 og oppfølging samtale på sykehuset i morgen :)
 
Takk :) jeg var på tidlig ultralyd i uke 6 og var hos legen dagen etter. Var hos jordmor 9+6 og ny ultralyd 10 uker etter det hos legen :) fått time til ultralyd 13+4 og oppfølging samtale på sykehuset i morgen :)
Høres ut som om de passer godt på deg og magehuset <3 det er viktig! :)
 
Høres ut som om de passer godt på deg og magehuset <3 det er viktig! :)
Det gjør de ♥ ja :) jeg vet at jeg bærer en, at babyen ikke har avik og hvor morkaken er så på oul håper jeg vi ser kjønn :-D
 
Hei! Hvilken kronisk sykdom da, om jeg får spørre? Spør fordi jeg selv har en kronisk sykdom og ikke vet hvordan ting og tang fungerer. Er ikke gravid enda da men.
Jeg har mild eplepsi og da heter mitt svangerskap risiko svangerskap. Lykke til med prøving :) hva er det du har? :)
 
Jeg har mild eplepsi og da heter mitt svangerskap risiko svangerskap. Lykke til med prøving :) hva er det du har? :)

Jeg har hydrochefalus (vannhode). Hvor tidlig skal man ta kontakt meg lege når man har funnet ut at man er gravid? Er det likt for alle risiko svangerskap?
 
Jeg har hydrochefalus (vannhode). Hvor tidlig skal man ta kontakt meg lege når man har funnet ut at man er gravid? Er det likt for alle risiko svangerskap?
Jeg tok kontakt etter min første ultralyd for å sjekke hvor langt jeg var på vei :) så rundt 6 uker ^^ du har lave og høye risiko svangerskap så ville hørt med legen din jeg
 
Jeg tok kontakt etter min første ultralyd for å sjekke hvor langt jeg var på vei :) så rundt 6 uker ^^ du har lave og høye risiko svangerskap så ville hørt med legen din jeg
Okey, takk for svar;-) Ikke så lett å vite da alt er nytt for meg.
 
Back
Topp