"Vi må snakke litt...."

Pallar

Elsker forumet
...fikk jeg på mld fra sambo i dag.
En liten stund etterpå, (samt ett lass med bekymringer gjennom hodet mitt), kunne han fortelle meg at han hadde kjøpt seg technicsLEGO (i en alder av 28 år) [X(][X(][X(] Vær så snill å si at noen der ute har menn som er sånn også [&:][8D]

Hahahaha, huff!
Gjennomtenkt å sende den meldingen i grunn [8D]

Hahahahahaaaaaa!!! [:D][:D][:D]
Faren til mini er sånn han også. Det eneste han ønsket seg til guttungen da han kom til verden var lego! [:D]

hehehehe. Kan fortelle deg at min svoger er sånn da. han elsker den type lego eller hva det nå er.

Mannen min bare snekrer han.

Hihi, godt det bare var det da. [:D]
Vet om mange voksne menn som er "barnslige", syns det bare er moro, om det ikke tar heeeeeeeeeelt av da [;)]

Når jeg og snuppa kom hjem fra bhg var gubben i full gang i hagen. Der han rullet den første delen til en stor snømann.
Vi var ute en stund, men gikk inn for å lage middag. Han kom inn og spurte om å få et skjerf og en gulrot. Hatt hadde han selv.

Så ja, mannen min kan være litt barnslig han også.. [8D]

Ta det med ro! Ikke farlig [:)] Sambo min fikk LEGO til jul av et vennepar av oss, og han satt med det i flere tiiimer på lørdag og bare koste seg. Han er 24 - blir 25 dette året. Det venneparet som hadde kjøpt LEGO til han, hadde den mannlige parten i det forholdet også kjøpt LEGO til seg selv !

De bygde HeroFactory! [8D]

Haha, de er nå søte disse mannfolka! [:D] Har hørt om iallefall en mann i 30-åra som fortsatt vil leke litt med lego [;)]
Tror nok jeg hadde blitt superletta og begynt å le om jeg hadde havna i den situasjonen egentlig... [8D]

ORIGINAL: Løvemammaen

Haha, de er nå søte disse mannfolka! [:D] Har hørt om iallefall en mann i 30-åra som fortsatt vil leke litt med lego [;)]
Tror nok jeg hadde blitt superletta og begynt å le om jeg hadde havna i den situasjonen egentlig... [8D]

Jeg lo godt da han fortalte meg det... så nå har han vært pal vel spisebordet for å bygge legon sin de to siste timene [8D]

HAHAHAHAHA! Godt han har selvinnsikt nok til å skjønne at det kanskje måtte til "terapi" til.. [8D]
Min spiller playstation og er like entusiastisk hver gang Fifa kommer med nytt spill.. [8D] Hvis det er noen trøst..

ORIGINAL: Pijah

HAHAHAHAHA! Godt han har selvinnsikt nok til å skjønne at det kanskje måtte til "terapi" til.. [8D]
Min spiller playstation og er like entusiastisk hver gang Fifa kommer med nytt spill.. [8D] Hvis det er noen trøst..

glad jeg ikke er alene.. Mannen blir forøvrig 29 i år [8D]

jeg har [:D] min er 27 år og han har vell 5 esker fulle av legoteknick :) jeg bruker å hjelpe han å sortere delene [:D]

Haha, de ordene kan lett gjøre en stressa[:D]

Men LEGO syns jeg egentlig er helt greit at voksne driver med[:)] Har noen ganger tatt over for lillebror når han har fått det til jul osv... Han spør pent om hjelp, og vi starter sammen.. Men det ender bare med at jeg freser til han om han prøver å gjøre litt.

Så han spør ikke så mye om hjelp lenger..

hahahaha. JAAAAA, sånn er han i huset her me. går i butikken å kjøpe lego han har lyst å bygge å sir det er til sønnen. men han lar gutten våres få lov å hjelpe å bygge, å han får leike seg med de etterpå.

men skal ikke se vekk i fra han kan finne på å gå å kjøpe se sånn knalldyrt sett å bygger det selv, for å putte det på en hylle. han er 26år... Gutter/menn blir aldir voksene.

Litt spesiell måte å avdvare deg på da [8D] Jeg hadde trodd det var noe alvorlig...
Jeg elsker LEGO! En blir aldri for gammel [X(] Og det er ikke bare menn som er "håpløse" på det [:-]

De fleste mannfolk er bare sånn...

Her har gubben kjøpt bilbane i dyre dommer til junior.. men er han selv som bygger og leker[8D]

ORIGINAL: freshone

ORIGINAL: Pijah

glad jeg ikke er alene.. Mannen blir forøvrig 29 i år [8D]

hehe.. Min blir 38.. Såeh.. Han har noen år igjen.. Hehehehe..

Hihi, tommel opp for samboeren din[:D][8D]
(ikke for å gi deg unødvendig bekymring)

samboeren min som e 32 år liker også lego [:D]

Back
Topp