Vi må ha en ny topp tråd

LykkeMamma

Flørter med forumet
Med kjønn :) vis noen som kan det gidder og lage :)
 
dytter jeg 
 
Thanks :)
 
MittAndre<3 oppdaterer vel i terminlista for de som vet kjønn..? Synes å huske at hun har skrevet det i en tråd for litt siden..
 
Ja, jeg skriver gjerne inn kjønn i terminlista. Tenkte og ordne det litt finere når det nærmer seg ordinær ul for de fleste, hittil så er det bare jeg som står med kjønn og da har jeg skrevet med blå skrift (for gutt) og at jeg venter en gutt. Tenkte og skrive med rosa eller rød for de som venter jente. Dette er en lettvindt løsning akkurat nå så kan jeg prøve og lage en tabell eller noe etterhvert som ordinære ul popper inn.

Hva syns dere om dette?
 


MittAndre <3 skrev:
Ja, jeg skriver gjerne inn kjønn i terminlista. Tenkte og ordne det litt finere når det nærmer seg ordinær ul for de fleste, hittil så er det bare jeg som står med kjønn og da har jeg skrevet med blå skrift (for gutt) og at jeg venter en gutt. Tenkte og skrive med rosa eller rød for de som venter jente. Dette er en lettvindt løsning akkurat nå så kan jeg prøve og lage en tabell eller noe etterhvert som ordinære ul popper inn.

Hva syns dere om dette?


Høres supert ut at du har en plan :)

Det blir jo litt arbeid å oppdatere terminer når folk har vært på ordinær ultralyd, men det er jo kjekkere å forholde seg til den terminen som "skal være riktig" i følge papirene..

Greit med en opprensing i listen også, siden mange dessverre har forlatt oss på veien..

 
Ja, jeg har også tenkt på det. Vi må ha en ny "opptelling" på en måte og det gjøres best i at folk oppdaterer når de har vært på ordinær ul :)
 


MittAndre <3 skrev:
Ja, jeg skriver gjerne inn kjønn i terminlista. Tenkte og ordne det litt finere når det nærmer seg ordinær ul for de fleste, hittil så er det bare jeg som står med kjønn og da har jeg skrevet med blå skrift (for gutt) og at jeg venter en gutt. Tenkte og skrive med rosa eller rød for de som venter jente. Dette er en lettvindt løsning akkurat nå så kan jeg prøve og lage en tabell eller noe etterhvert som ordinære ul popper inn.

Hva syns dere om dette?

Jeg er pro fargekoder. Lurt :) Kan jo ha grønn på de som ikke vil vite, eller hvor h*n ikke vil vise seg frem helt.
 


Phibonacci skrev:


MittAndre <3 skrev:
Ja, jeg skriver gjerne inn kjønn i terminlista. Tenkte og ordne det litt finere når det nærmer seg ordinær ul for de fleste, hittil så er det bare jeg som står med kjønn og da har jeg skrevet med blå skrift (for gutt) og at jeg venter en gutt. Tenkte og skrive med rosa eller rød for de som venter jente. Dette er en lettvindt løsning akkurat nå så kan jeg prøve og lage en tabell eller noe etterhvert som ordinære ul popper inn.

Hva syns dere om dette?

Jeg er pro fargekoder. Lurt :) Kan jo ha grønn på de som ikke vil vite, eller hvor h*n ikke vil vise seg frem helt.

Ja, det var lurt! Det skal jeg huske :) Gleder meg sånn til folk begynner og komme seg på ordinær ul så vi kan oppdatere listen vår :) Blir spennende å se hvor mange vi faktisk er :)
 
Back
Topp