Vi kjeder oss!

Mialille

Forumet er livet
Æ. sambo og Julie, vi kjede oss. Har gjort husarbeid, og nu sitt vi på hver sin data, mens Julie ligg på golvet ok prøve å få tak i lekan sine mens ho ser på Ole Brum på Plauhouse Disney. [:-]

Ka gjør dåkker da?

Vi har vært å bestilt fliser til kjøkkenet og handla litt småting til huset. Nå venter vi på pizzarestene etter helgen som står til varming. Så skal sambo inn i huset vi bygger å jobber, mens jeg og mini skal være hjemme å slappe av. Han sover litt nå. Så jeg skal gjøre litt husarbeid, kansje gå en tur å handle litt og kikke på litt hus og bryllups ting på nettet[:D]

Venter på at snuppa skal våkne, så hun kan få litt grøt. Så skal jeg dusje, sette på ei maskin, ut entur å trille kanskje... Skal ringe legen. Småting.

haha[:)] nå er hun våken, ligger å babbler i babycalln [:D]

Har vært ute på en liten trilletur.. snuppa ligger på gulvet å leker og ser litt på spesial agenten ozo på playhouse.. hun elsker det.. ler og prater som bare det [:D] Lar henne se på det når jeg kommer på det.. tvn er ikke så ofte på lenger [:D]

Ellers skal jeg ta ryddings og vaskings i huset.. er halvveis nå :)

Lage hvalbiff til middag også ta meg en tur å handle inn ting til syden turen :)

Har samboeren din ferie eller?
Dra på besøk til noen eller gå en tur i byen om det er fint vær :) inviter venner eller familie på litt kaffe og kake :) eller no sånn :D hehe.. ikke lett å finne på noe alltid nei.. her begynte samboer på jobb igjen i dag så det er stille her.. han har hatt ei uke ferie nå :)

har nett lagt trymmegutt nå :) gubben er komt fra nattskigt å skall vekke han i 14.00 tiden.

så skall vi handle inn litt utstyr til oppussingsprosjektet i kjelleren. og utstyr til skapene på gjesterommet, skall ha noen tøy korger på en måte i alle hyllene i skapet... få orden[:)]

tuva kommer heim fra tur senere i dag, så da skall vi kose oss med noe god kvelds middag.

[:D][:D]

AKKURAT det samme :p  Men nå skal vi ut å handle, så slenger knøttet i babybjørn og tusler oss en tur alle tre :)

sitter å venter på at mini skal våkne så vi kan komme oss ut i sola....typisk når vi skal no da skal han sove kjempe lenge...men når det regner så er det småduppene som gjelder...vente vente vente...[:D]

ORIGINAL: t0mmelise

Har vært ute på en liten trilletur.. snuppa ligger på gulvet å leker og ser litt på spesial agenten ozo på playhouse.. hun elsker det.. ler og prater som bare det [:D] Lar henne se på det når jeg kommer på det.. tvn er ikke så ofte på lenger [:D]

Lage hvalbiff til middag også ta meg en tur å handle inn ting til syden turen :)

Dra på besøk til noen eller gå en tur i byen om det er fint vær :) inviter venner eller familie på litt kaffe og kake :) eller no sånn :D hehe.. ikke lett å finne på noe alltid nei.. her begynte samboer på jobb igjen i dag så det er stille her.. han har hatt ei uke ferie nå :)

Hvalbiff?? er det godt, har kje aldri smakt, men hørtes skummelt ut[8|][&:] hihi, men sikkert godt da..bare jeg ikke hadde visst hva det var, haha[:D] Hva har du handlet til syden turen da ? Stikk innom her neste gang dere går tur da så kan vil trille en liten tur rundt feltet her[;)] Snart er vi jo ikke "naboer" lengre...Blir nok DIGG med sydentur.Ville kjøpe Malaga tur til sambo i 30års gave, men vi (han) fant ut at vi ikke hadde tid til å reise nå midt i flytting. Så da blir det nok Gran Canaria til vinteren heller.. Får få alle tips av deg jeg da [;)] Ska du ha trille til snuppa eller hva fant du ut!?[:)]

I dag har vi faktisk fått gjort litt nyttig, vi! Har veksla penger i banken- ja, greit å ha litt kasj å starte med[;)] Også har jeg fått rydda masse i hagen, lukt å klipt å klipt plenen og og og.......[;)] Bretta klær, vaskemask. sviver....også skal jeg i forening i kveld med gørlsa[;)] Alltid gøy, det[;)] Også har jeg handla badebleier....også må jeg snart finne frem kofferten...regner med å bruke noen dager på pakking.....men det trenger vi ikke starte med heeeeeeelt enda.....[;)]

akkurat nå venter jeg på at alexander skal våkne, så skal jeg gi lucas mat og etter det skal vi på lekeplassen[:)]

ORIGINAL: juliann

Hvalbiff?? er det godt, har kje aldri smakt, men hørtes skummelt ut[8|][&:] hihi, men sikkert godt da..bare jeg ikke hadde visst hva det var, haha[:D] Hva har du handlet til syden turen da ? Stikk innom her neste gang dere går tur da så kan vil trille en liten tur rundt feltet her[;)] Snart er vi jo ikke "naboer" lengre...Blir nok DIGG med sydentur.Ville kjøpe Malaga tur til sambo i 30års gave, men vi (han) fant ut at vi ikke hadde tid til å reise nå midt i flytting. Så da blir det nok Gran Canaria til vinteren heller.. Får få alle tips av deg jeg da [;)] Ska du ha trille til snuppa eller hva fant du ut!?[:)]

Hvalbiff er super godt := ))
Ja det kan vi gjøre vettu.. går som regel forbi der når jeg går tur så kan godt stoppe innom :) hadde vært koselig :) har tenkt på det mange ganger men så blir det bare ikke :(( må jo benytte sjansen mens vi kan :) gleder meg veldig til å dra til syden :)
Må ut en tur senere for å kjøpe solkrem, div produkter til stelleveska, toalettveska og smertestillende til snuppa tilfelle rottefelle.. har paracet stikk piller men de er fra 0-4 mnd.. kan ta 2 av de men vil heller kjøpe sånn at hun bare trenger å få en :) Svigers har en kjempe fin vogn som de brukte til svogeren min for 8 år siden.. den er nesten som emmaljungaen sin sportsdel men mye lettere og mindre [:)] så vi tar den :)
Skal kjøpe trille men kjipt om den blir ødelagt på første tur liksom.. hehe.. vi har jo reise forsikring men gidder ikke stresse med skademelding osv om det skjer noe med vogna liksom :) hehe..

Gran canaria på vinteren høres jo kjempe deilig ut :) skal gi deg tipsene jeg lærer på veien [:D] blir nok stress som samboeren din sier når dere skal flytte osv.. kommer til å tenke på det dere har å gjøre hjemme om ikke alt er på plass til da :) bedre å komme seg skikkelig til rette også begynne å pynte til juuuuuul [;)][:D]

ORIGINAL: Snickers

I dag har vi faktisk fått gjort litt nyttig, vi! Har veksla penger i banken- ja, greit å ha litt kasj å starte med[;)] Også har jeg fått rydda masse i hagen, lukt å klipt å klipt plenen og og og.......[;)] Bretta klær, vaskemask. sviver....også skal jeg i forening i kveld med gørlsa[;)] Alltid gøy, det[;)] Også har jeg handla badebleier....også må jeg snart finne frem kofferten...regner med å bruke noen dager på pakking.....men det trenger vi ikke starte med heeeeeeelt enda.....[;)]

Hvor skal dere på tur?? :))) å når?? :)
kose dere masse iallefall :) har vært effektiv du i dag [;)]

Nei, han e sykemeldt. Har vært det i en måned nu, og e det foreløbig frem til 11. september.
Vi for å handla litt, så fikk vi besøk, i to pulja på en gang. Så va det å gi snuppa middag. Og så for viii på besøk. Kom hjem leeenge etter leggetida, så gjett kem som va vanskelig å få i seng. [:-]

Back
Topp