Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: t0mmelise
Har vært ute på en liten trilletur.. snuppa ligger på gulvet å leker og ser litt på spesial agenten ozo på playhouse.. hun elsker det.. ler og prater som bare det [:D] Lar henne se på det når jeg kommer på det.. tvn er ikke så ofte på lenger [:D]
Ellers skal jeg ta ryddings og vaskings i huset.. er halvveis nå :)
Lage hvalbiff til middag også ta meg en tur å handle inn ting til syden turen :)
Har samboeren din ferie eller?
Dra på besøk til noen eller gå en tur i byen om det er fint vær :) inviter venner eller familie på litt kaffe og kake :) eller no sånn :D hehe.. ikke lett å finne på noe alltid nei.. her begynte samboer på jobb igjen i dag så det er stille her.. han har hatt ei uke ferie nå :)
ORIGINAL: juliann
Har vært ute på en liten trilletur.. snuppa ligger på gulvet å leker og ser litt på spesial agenten ozo på playhouse.. hun elsker det.. ler og prater som bare det [:D] Lar henne se på det når jeg kommer på det.. tvn er ikke så ofte på lenger [:D]
Lage hvalbiff til middag også ta meg en tur å handle inn ting til syden turen :)
Dra på besøk til noen eller gå en tur i byen om det er fint vær :) inviter venner eller familie på litt kaffe og kake :) eller no sånn :D hehe.. ikke lett å finne på noe alltid nei.. her begynte samboer på jobb igjen i dag så det er stille her.. han har hatt ei uke ferie nå :)
Hvalbiff?? er det godt, har kje aldri smakt, men hørtes skummelt ut[8|][&:] hihi, men sikkert godt da..bare jeg ikke hadde visst hva det var, haha[:D] Hva har du handlet til syden turen da ? Stikk innom her neste gang dere går tur da så kan vil trille en liten tur rundt feltet her[;)] Snart er vi jo ikke "naboer" lengre...Blir nok DIGG med sydentur.Ville kjøpe Malaga tur til sambo i 30års gave, men vi (han) fant ut at vi ikke hadde tid til å reise nå midt i flytting. Så da blir det nok Gran Canaria til vinteren heller.. Får få alle tips av deg jeg da [;)] Ska du ha trille til snuppa eller hva fant du ut!?[:)]
ORIGINAL: Snickers
I dag har vi faktisk fått gjort litt nyttig, vi! Har veksla penger i banken- ja, greit å ha litt kasj å starte med[;)] Også har jeg fått rydda masse i hagen, lukt å klipt å klipt plenen og og og.......[;)] Bretta klær, vaskemask. sviver....også skal jeg i forening i kveld med gørlsa[;)] Alltid gøy, det[;)] Også har jeg handla badebleier....også må jeg snart finne frem kofferten...regner med å bruke noen dager på pakking.....men det trenger vi ikke starte med heeeeeeelt enda.....[;)]