Vi har vert på ultralyd!

Ikke i bruk1

Betatt av forumet
Påskekyllingene 2020
Vi klarte rett og slett ikke å vente til oul med å finne ut at babyene var friske og hvem de var inni der. Så nå har vi fått vite at alt står bra til med begge to, og vi venter en jente og en gutt!:Heartpink:Heartblue
 
Vi klarte rett og slett ikke å vente til oul med å finne ut at babyene var friske og hvem de var inni der. Så nå har vi fått vite at alt står bra til med begge to, og vi venter en jente og en gutt!:Heartpink:Heartblue
Ååh, så fantastisk å høre! Gratulerer så masse :D
 
Så herlige nyheter ❤️ Gratulerer! Godt at alt fortsatt ser bra ut! Hvor mange uker er du på vei nå?
 
Vi klarte rett og slett ikke å vente til oul med å finne ut at babyene var friske og hvem de var inni der. Så nå har vi fått vite at alt står bra til med begge to, og vi venter en jente og en gutt!:Heartpink:Heartblue

Så kjekt at alt stod bra til!! Og skikkelig kos med en av hver da :Heartred:Heartblue
gratulerer så mye :love7
 
Her ventes det 2 gutter! Kjenner jeg er skikkelig spent på hvordan det blir :happy090 Har vært på ultralyd alt, men har oul i morgen. Siden det er første gang jeg er gravid, så har jeg 100 bekymringer o_O Men alt ser jo veldig bra ut, men det er den følelsen av å ikke kjenne liv enda, og ikke ha peiling på hvordan ting går inni der.
 
Back
Topp