Vi har vært på...

Celices

Betatt av forumet
babysvømming med mini og det var kjempe moro!!! Både for liten og storemoticon . Var forberedt på at han kunne bli litt skeptisk første gangen, men lillegutt tok det helt kult og oppførte seg som om han omtrent skulle ta bolig i vannet. Sang og gurglet, lo og plasket med både armer og bein gjennom hele økten. Dette kommer vi nok til å fortsette med. Mor ble nesten litt rørt av hvor flink og blid han var i vannet. Flere her som har prøvd eller skal prøve babysvømming?

Så gøy!!!emoticon

Vi har gått på babysvømming, siste kurs før sommeren var for to uker siden. Skulle ønske at det var noen ganger igjen! Men nå drar vi og svømmer alene. Snuppa koser seg masse i vannet, men liker ikke alltid å bli dukket under;)

Babysvømming er kjempegøyemoticon

Sååååå gøy.
Har selv vært på babysvømming med lille vennen og han synes det var kjempegøy.
Flink til å dykke er han og.
Kurset er over og ingen plass å gå på egenhånd, litt trist.
Kos dere så mye med svømmingen.

Så koselig, babysvømming er morsomt:) Vi har tatt et kurs, hadde egentlig lyst å ta et viderekommende kurs, men det gikk ikke for da hadde vi måttet gå glipp av så mange ganger...

Vi har gått på babysvømming siden mini var 7uker.. han storkoser seg i vannet...! vi er på trinn 2.. er vel ferdig i mai/juni... Håper vi år meldt oss på trinn 3 til høsten...! emoticon

så kjekkt emoticon  skulle ønske eg kunne gått på det.. takle ikkje å visa meg i badeklær. Stakars lille min får ikkje vera med på slik pga dumme mammaen sin emoticon

Back
Topp