Vi har vært på kontroll på sykehuset

Tror jeg har sagt tidligere at vi skulle på kontroll med Veronica på sykhuset for å sjekke lengden hennes siden hun er lita og jeg også er lita. I dag var hun 66,3 cm og 6530 g... DE er ikke noe bekymret siden hun følger sin egen kurve. Så no skal vi bare fortsette med lengde kontroller på helsestasjonen.. Så får man se om noen år om hun og trenger å gå på veksthormon :) Lille snuppa mi som var 9 måneder på søndag er så lita og søt <3

Lita, søt og heilt perfekt[;)]

ORIGINAL: Navigare jenta

åååå.. må no være litt stas med så lita jente vel=?? [8D] De blir jo så alt for fort så store... Og kanskje du får brukt forskjellige str litt lengre..... [:)] Perfekt jente uanset så....

Ja vi bruker bare 68 nå [;)] Så her kan vi bruke klær leeenge [;)]

ORIGINAL: @Firstbaby09

Jeg for min del synes det er bare tull med vekt, lengde og alt dette her jeg..[&:] Greit og vite liksom.. Men, en unge er en unge og den vokser og "gror" akkurat som den vil.. Ingen kan gjøre noe med det..[:)]

Jeg er lita og har alltid vært lita.. Men, har aldri gått på veksthormoner eller noe.. Når jeg var 1 år.. Var jeg 70 cm lang og veide rundt 7-8 kg...

Å her er hun 70 cm lang og veier 8 kg.. Så ikke bry deg med det![:D] Så lenge hun er frisk fin.. Så det ingenting gale med det![:D]

Ok..[;)] Ja de vokser i sitt tempo.. Jeg er bare 150 nå :S

ORIGINAL: Maggamor

Jeg for min del synes det er bare tull med vekt, lengde og alt dette her jeg..[&:] Greit og vite liksom.. Men, en unge er en unge og den vokser og "gror" akkurat som den vil.. Ingen kan gjøre noe med det..[:)]

Jeg er lita og har alltid vært lita.. Men, har aldri gått på veksthormoner eller noe.. Når jeg var 1 år.. Var jeg 70 cm lang og veide rundt 7-8 kg...

Å her er hun 70 cm lang og veier 8 kg.. Så ikke bry deg med det![:D] Så lenge hun er frisk fin.. Så det ingenting gale med det![:D]

Ok..[;)] Ja de vokser i sitt tempo.. Jeg er bare 150 nå :S

Jeg er selv 1.50 cm. [;)]

Okay ;) Litt av et sammentreff :)

Hun er jo ikke mye mindre enn tutta mi [:)] 67 cm og 6,7 kg liksom [8D] Satser på at ingen av de trenger noe veksthormoner, men noen "kjemper" blir de nok aldri hehe. Mi er 9,5 mndr [:)]

Back
Topp