Vi har vært på 3D-ultralyd!

Nate

Flørter med forumet

Og her er et lite bilde av den lille krabaten!Jordmor slet litt med å få han til å ligge i en "fotogen stilling", men til slutt etter jeg hadde drukket saft og vært oppe og danset litt (ja måtte til for å få han til å snu seg...) så fikk vi noen fine bilder. Artig for storesøster og storebror. Søsteren min og mannen min var også med så det var mange nysgjerrige som fikk en sniktitt på vår lille prins

Nååh<3 se det nydelige lille fjeset da :) nesten uvirkelig at ligger noe så vakkert og perfekt inni magene våre :) gleder meg til det er vår tur i januar :)>

Jeg ble overrasket over hvor vakker han er. Ble på forhånd "advart" om at man helst burde vente til uke 24 for å få fine bilder og for at babyen skal ha litt mer fylde på kroppen, men han var så fin at! Var ikke noe problem å ha 3d-ultralyd i uke 22.

Dere som skal på 3D - kos dere masse. Var skikkelig kjekt!

Unnimamma91 skrev:
Ååå, så koselig! Kjempe søt!
Gleder meg sånn til vi skal den 12. januar!

Sign alt! Tilogmed samme dato for 3D :-)

For en nydelig liten gutt :-D

jeg får 3D-ultralyd hver gang på sykehuset :) 

åh, så nydelig! gleder meg til det er vår tur i januar men fikk dere lov å ha med barn altså? hvor gamle er barna? har litt lyst å ha med storebror her på 3D-ulen, men vet ikke om det er lov eller lurt

oi! Er de så fine så tidlig :D Kjempemorsomt å se :)

Gleder meg til det blir min tur! Vi skal avgårde å titte på lillebror 13. januar!

Så nydelig! Nå gleder jeg meg masse til min egen 3d:)

Oi så bra bilde. Åh så kos å se den lille

3xS skrev:
åh, så nydelig! gleder meg til det er vår tur i januar men fikk dere lov å ha med barn altså? hvor gamle er barna? har litt lyst å ha med storebror her på 3D-ulen, men vet ikke om det er lov eller lurt

Ja, dette er på en privat klinikk og da er det ikke noe problem. Ved ultralyd på sykehuset er det ikke lov med barn, hvertfall ikke på den ordinære UL'en.

Snuldra skrev:
oi! Er de så fine så tidlig :D Kjempemorsomt å se :)

Gleder meg til det blir min tur! Vi skal avgårde å titte på lillebror 13. januar!

Jaaaa, kjempefin er de. Veldig koselig. Har mange bilder og video også, men dette bildet var i grunn det beste. Ligner på storebroren sin...

Imogene skrev:

Unnimamma91 skrev:
Ååå, så koselig! Kjempe søt!
Gleder meg sånn til vi skal den 12. januar!

Sign alt! Tilogmed samme dato for 3D :-)

Signer jeg og :) Vi skal og på 3D 12 januar ;)

Back
Topp