Vi har vært på 3d-ultralyd i dag :D

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Vi bestemte oss for å ta en 3d-ultralyd nå mens vi er på "ferie" sånn at vi får delt den lille i magen mer med resten av svigerfamilien :)
Så i dag dro vi på ultralydklinikken i Lysaker.
Vi hadde med oss en overivrig blivende storesøster, som fikk sitte på legenes fang og hjelpe til med å trykke på knappene.
Hun hadde tusen spørsmål og er hun er nå veldig sikker på at hun skal bli sånn lege som Dag er når hun blir stor. (Dette skifter jo annenhver uke, men gynekolog høres jo ikke feil ut i ørene til ho mor :P)
Før vi forlot klinikken erklærte hun kjapt at "æ kommer aldri te å glem den her dagen!" Og "æ kommer te å savn dæ æ, Dag!"
Har ikke fått sett skikkelig på bildene eller video-snuttene vi fikk på cd enda, men er godt fornøyd med de bildene vi fikk printet ut :)
Lille ble i dag målt til å være 618gram, og ligger derfor like under gjennomsnittet fortsatt (uke 24+4), og ligger sånn til å bli mellom 3-3,5kilo til termin (men nå er det langt dit og mye kan enda skje) ;)

Må si jeg er godt fornøyd med dagen :)
Her er et bilde av Thales lilleSØSTER :D
ImageUploadedByBV Forum1370542168.380284.jpg

Så herlig :) Deilig å endelig få vite kjønn å kan jeg tenke meg ;)

Så morsomt, slik har jeg også lyst på :)

Så kjekt at dere fikk en fin opplevelse alle mann! :) Kjempe fint bilde, og gratulerer med ei lita jente i magen!! :) :)

Så morsomt! høres ut som en opplevelse for livet for storesøster :-) Kjempefint bilde!

Å så morro. Vi skal på 3D ul på tirsdag da er jeg 21+ så må si vi er ganske spent ja.
Gratulerer så mye med ei lita tulle. :)

Gratulerer så mye:)! Kjempe fint bilde, og veldig klare trekk i ansiktet hun har:). Søt liten jente:).

Det var veldig kjekt å finne ut kjønn, da har vi navn nesten klart også,
står mellom to alternativ då får vi se hvem hun er når hun blir født :)
Var veldig gøy å se ansiktstrekk og, tror hun har fått nesa til pappan sin hvertfall :P
Thale var som en minikopi av meg da hun ble født, blir gøy å se hvordan mix vi får på hun her :)

Så fint bilde!! :) Og gratulerer så mye med en lillesøster i magen :D Kjekt å finne ut av det, og veldig gøy å begynne å tenke på navn :) Hvordan de ser ut er kjempespennende, vi har to helt ulike gutter, men likevel søskenlikhet på et vis (kanskje mer innvendig enn utvendig :P)

Hva navn har dere valgt da? Eller står mellom.. :) Nyskjerrig! :)

Gratulerer så mye og velkommen i jenteklubben :) aldeles herlig ul-bilde :)

Hva navn har dere valgt da? Eller står mellom.. :) Nyskjerrig! :)
De to vi hadde snakket om før vi fant ut av kjønn er, Luna eller Aurora :)
Jeg liker og veldig godt Iben.
Mannen synes plutselig at vi godt kan tenke på flere alternativ, var litt vell tidlig å ha "låst" et valg :)

gratulerer så mye med ei prinsesse i magen ;)
vi skal oxo til lysaker kvinneklinikk,aldri vært der så er spent ;)
jeg er 25+ når jeg skal dit.
så du jenta di blunke ?;)
vi skal oxo ha med en stolt storebror og storesøster som hadde veldig lyst å se på lillesøster. gleder oss alle;)

gratulerer med jenteboeren :D
Så flott å få se henne.

Gleder meg også il 3D siden det ikke ble på storesøster.
Flotte navn å velge mellom!

gratulerer så mye med ei prinsesse i magen ;)
vi skal oxo til lysaker kvinneklinikk,aldri vært der så er spent ;)
jeg er 25+ når jeg skal dit.
så du jenta di blunke ?;)
vi skal oxo ha med en stolt storebror og storesøster som hadde veldig lyst å se på lillesøster. gleder oss alle;)

Kan ikke huske noe blunking nei, hun hadde mye hender forran ansiktet så hun var litt vrien å få gode bilder av :)
Hun hadde sikkert blunket til oss, rakkerjente kan jeg tenke meg det er :P
Det blir helt sikkert en opplevelse for livet for storesøskene, legen var veldig inkluderende og flink.
Angrer ikke på at vi hadde med Thale, selv om det nok tok bort endel av tiden vi kunne brukt til å se mer av lillesøster ;)

Back
Topp