Vi har vært på 2 ultralyder!! Vi får en liten..

Mamma23 & Jentene

Andre møte med forumet
JENTE!! Eller, mest sansynelig ei lita jente bllir det. På mandag var legen så usikker at han ikke ville si noe om kjønnet en gang. Så, jeg bestilte time til 3D ul og var inne i går. Der fikk jeg vite av legen at han mente det var ei lita jente med 60% sjangs. Så vi satser på at han har rett! Jeg har jo alltid øsnket meg en liten jente til også så..!!  :-) . 

Kan dere se at dette mest sansynelig er ei lita jente ? Jeg klarer det ikke. 

http://www.piczo.com/isabelsorli?g=16846208&cr=2

Jeg er forresten ei jente på 22 år fra Sandefjord med en datter på 2 år og en kjekk og flott samboer :o).

Velkommen hit!

Det er ikke lett å se om dette er jente eller ei, nei. Men dere kan jo satse på at de har hatt rett! Kanskje det ikke er noe sjakktrekk å kjøpe mange rosa kjoler, men litt jente-klær og ting kan vel skaffes!

Ønsker dere lykke til framover! Blir spennende om det er ei jente da!

Klem, M

Velkommen hit!

Så koselig da!! Fikk beskjed på 3D selv at det er en liten jente i vente, men jeg prøver å holde hodet kaldt..hehe! MEn må innrømme at det er mye jenteklær i skapet nå..hehe!! Morro!!

Ble litt nyskjerrig.... hvor i Sandefjord bor du? Kommer fra Larvik og bor her nå, men bodde hos sambo i to år på Furustad.

Åh, hvor på bildet ser du det ? klarer ikke forstå hvor på bildet kjønnsorganet liksom skal være en gang jeg da..hehe..  Dessuten så ligger hun med navlestrengen mellom bena :-/

[:D]Velkommen hit og GRATULERER!! Var inne på piczo'n din, gud så nydelig lille Isabel er! Pent navn også.. [:D]

Hehe.. takk takk! Ja e rjo stolt over den lille snuppelura mi ;-)

Hm.. ja det kan det jo være. Har ikke peil jeg! Ska uansett ta med ul bilde på neste kontroll og få jordmora til og visemeg hvor kjønnet liksom skal synes :-) .  60% er jo ikke så mange prosenten over 50..

hei jente i vente.
grtulerer med en prinsesse i magen.
jeg måtte bare innom din hjemmeside. så utrolig fin familie du har og er med å danne.
dere var kjempe nydelige.[:D]
klem stine

Hehe..tusen takk! det var koselig og høre :-)  

Back
Topp