Vi har truse problemer:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Noen ganger er det vannskelig å holde masken i oppdragelsen synes jeg:) Jeg har en sønn som er dilla på lynet mcqueen og nekter å ha på seg noen andre truser enn lynet:) Problemet er bare at vi har bare fire stk og i dag var det tomt:o Så han kunne velge noen av de andre i skuffen, det skulle han ikke. Så min samboer tok på han enn truse. Da var det en som ble skikkelig forbanna, og satt seg opp i senga å hylte. Jeg gikk ut av rommet, var tilbake i løpet av to minutter. Da hadde han klart å fått av seg den ene Trusen så på med en helt annen! Han har aldri noen gang vært så rask før. Hehe. Han satt i senga og faktisk latet som ingenting:) hihi Jeg spurte han om hvorfor og det var fordi den trusa pappa har tatt på var så kjedelig:) hihi

Kjenner til problemet :P

Men her er det alle klær, og han er gutt og meget sta :P Men her er dealen vår, han får velge sokker og bokser, jeg resten :P Og det går fint, men vi har også bare 4 boksere med Lynet.. :P

huff, kjenner eg gruer meg til min sønn skal bestemme ALT han skal ha på seg :P Ser for meg nokon dårlige macher etterkvart ja ;P

Men det er klart, trusa er jo viktig:P Er jo så mange som skal sjå den ;)

Godt jeg ikke er alene om disse kampene da:) Han har ikke helt begynt med klærna sine enda, men det kommer nok. Men han har bare to gensere av lynet. Men den trusa skulle han ikke gi seg på i dag, han skulle ha lynet:) Nå er de i tørketrommelen, så i morgen får jeg nok en fornøyd gutt. Men har vi ikke fler så har vi ikke fler:) Jeg ser at det kommer stadig noe nytt han skal bestemme selv. Så jeg kjenner jeg er spent jeg er ikke klar for å gi slipp på klærna hans enda:)

Back
Topp