Vi har storkosa oss....

Madhoi!

Flørter med forumet
en uke på gran canaria - arguineguin! Først må jeg si at jeg er stolt og rørt over Adrian som har vært helt eksemplarisk.. Jeg gruet meg til flyturen, men den gikk strålende. Han sovnet i armene mine på rullebanen og  sov 2x2 timer, begge veier. Herlig! Og han har kosa seg i varmen og vært blid så og si hele tiden. Litt sol ble det på meg også siden han sov mange timer på dagtid. 

Nå er batteriene ladet opp og kroppen har fått slappet godt av. Veldig deilig med ferie, og det var også godt for meg og samboeren og få litt kvalitetstid sammen! Alt i alt, en super super ferieuke, som ikke kunne vært bedre! Slenger med et par bilder også! Håper alt står bra til med dere jenter!

Det hørtes jo bare helt herlig ut!! Så bra at det gikk fint på flyturen og da,han fikk ikke noe trykk i ørene eller noe?
Ser ut som Adrian har storkost seg :) Fått smakt på is å alt,det kan jeg tenke meg falt i smak:)
Satser på det blir litt sol framover her hjemme så den hvite kroppen min også kan få litt farge:)

ååååh det høres helt herlig ut <3 misunnelig jeg.... gleder meg til jeg kan dra på ferietur med min lille og :D men det blir nok ikke i år gitt...

ååååh det høres helt herlig ut <3 misunnelig jeg.... gleder meg til jeg kan dra på ferietur med min lille og :D men det blir nok ikke i år gitt...

Velkommen hjem! Så fint at dere har kost dere og at alt gikk bra med lillemann på flyturen og der nede!
Her hjemme har det vel omtrent konstant regnetså dere valgte hvertfall en god tid å stikke herfra;)

iren85 skrev:
Det hørtes jo bare helt herlig ut!! Så bra at det gikk fint på flyturen og da,han fikk ikke noe trykk i ørene eller noe?
Ser ut som Adrian har storkost seg :) Fått smakt på is å alt,det kan jeg tenke meg falt i smak:)
Satser på det blir litt sol framover her hjemme så den hvite kroppen min også kan få litt farge:)

Trur ikke han fikk noe trykk i øra, han sov når vi letta og når vi landa. Hadde tenkt til å gi melk , men det passa ikke med tidene for måltid og han sov så godt.. 

Is var veldig godt og kaldt, det var mer morsomt å holde i den kalde isen trur jeg. 

Back
Topp