Vi har solgt huset i dag :o)

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Wohoo!

Det har ikkje lagt for salg lenge, men det er greitt å få det unna før ferien. Vi fekk drøyt 300.000 over prisantydning, så det gjekk rett over takst. Fornøgd med det!

Herleg å legge stresset med rydding og vasking og visningar bak seg, og endeleg kunne begynne å sjå seg om etter ny plass å bu.

Ranveig R skrev:
Wohoo!

Det har ikkje lagt for salg lenge, men det er greitt å få det unna før ferien. Vi fekk drøyt 300.000 over prisantydning, så det gjekk rett over takst. Fornøgd med det!

Herleg å legge stresset med rydding og vasking og visningar bak seg, og endeleg kunne begynne å sjå seg om etter ny plass å bu.

gratulerer 300000 er bra:) hvordan tør dere selge før dere har noe nytt? det hadde ikke jeg turt :P

Gratulerer! 
Så herlig at det stresset er over. Og lykke til med å finne ny bolig.

gratulerer!!  det er en utrolig god følelse.  lettelse og ikke minst godt å slippe å ha det strøkent hele tiden.

vi har nettop solgt hus, og fikk også over takst. vi hadde kjøpt et annet hus først, så følte vi gamblet veldig!! heldigvis ordnet det seg.

fru Tronrud skrev:

Ranveig R skrev:
Wohoo!

gratulerer 300000 er bra:) hvordan tør dere selge før dere har noe nytt? det hadde ikke jeg turt :P

Hadde ikkje mykje valg. Måtte vite kva vi fekk/kor mykje egenkapital eg blei sittande med før eg i det heile tatt kan søke om lån. Ikkje såå enkelt når ein plutseleg er aleine om det heile. Men alt ordnar seg for snille jenter (og eg er ganske snill), så eg er sikker på at eg enten får lån og finn hus/leilighet rimeleg kjapt, eller finn noko å leige inntil vidare.

Herleg å vere ferdig med visning, sjølv om det er deilig med så ryddig hus.

fru Tronrud skrev:

Ranveig R skrev:
Wohoo!

Alene kunne jeg turd, men ikke med to barn. Hadde ikke risikert å IKKE finne sted å bo i rett område til rett pris med alle kriteriene vi hadde når vi kjøpte...

Back
Topp