Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
(Dagens Quotefeil..Hvorfor drasser svenskene med seg en bildør i Sahara da?
Jo fordi hvis det blir varmt så kan de jo bare rulle ned vinduet[8D][:D]
Hæææ, litt av en quotefeil!!!(Dagens Quotefeil..Jeg quoter mammatil2prinsesser&1prins, og får en vits med på kjøpet!)
Ja det var riktig så godt med papaya tror jeg. Hun blei skikkelig gira - nesten hyper.![]()
Nei, det var jomfrupapayaen min. Har smakt det i juicer o.l før, men ikke som frisk frukt. Minte litt om galiamelon i smak, men en mørere konsistens.. Ypperlig snacks til de små iallfall.Det har ikke engang jeg smakt!
Er det søtt? Må testes
Tygger hun ikke opp bitene hun tar?
De bruker ikke tennene til å mose mat før de har et par-tre jekslerNei, det var jomfrupapayaen min. Har smakt det i juicer o.l før, men ikke som frisk frukt. Minte litt om galiamelon i smak, men en mørere konsistens.. Ypperlig snacks til de små iallfall.
Hun tygger på bitene hun får gnagd av, men uten tenner så får hun ikke tygd opp de største bitene nei. Pleier å mate henne mindre biter av det hun spiser på innimellom..
De bruker ikke tennene til å mose mat før de har et par-tre jekslerGommene er ganske harde de og.
Men det er ikke alt de klarer å "tygge", kommer an på hvor hardt eller mykt det er.
F.eks moden avokado og banan tygges som bare rakker´n her, med kun to tenner som er halvveis oppe![]()
Som hun koser segPapaya!!
Fant frukta på Rema her om dagen og tenkte at vi måtte prøve det ut. Kjempegodt! Hun tok helt av og gnagde av store biter som jeg måtte plukke ut av munnen til slutt.
Vis vedlegget 14430Vis vedlegget 14431
Lurte mannen med at det var sorte pepper.Som hun koser seg
Jeg synes frøene i papayaen er så ekle da
*Surfer mobilt*
Hehe.. Ok.De bruker ikke tennene til å mose mat før de har et par-tre jekslerGommene er ganske harde de og.
Men det er ikke alt de klarer å "tygge", kommer an på hvor hardt eller mykt det er.
F.eks moden avokado og banan tygges som bare rakker´n her, med kun to tenner som er halvveis oppe![]()
Hehe, de er så morsomme =)Hehe.. Ok.
Joda, hun hadde en voldsom til tyggeperiode for noen uker siden. Tygde grøten og all fruktmosen også.De siste dagene har hun begynt å suge på maten hun får i hendene.. Men som du sier, myk mat er enklere å få i seg, så avocadoen spiser hun store deler av selv ja.
Jo? Man skal da spise de også?!Lurte mannen med at det var sorte pepper.Mihihi..
Men du spiser da vel ikke frøene???
Hehe.. Akkurat ja!Jo? Man skal da spise de også?!![]()
Nei, SÅ gira er jeg ikke altså, men synes de er så vanskelige å fjerne fra fruktkjøttet
*Surfer mobilt*