Vi har SKJULTFORUM!!:D

Hope90

Pergo baby??
VIP
Send meg en pm om du ønsker tilgang :D
Husk.
- du må ha skrevet 50 innlegg i termingruppa
- vært medlem i 1 mnd eller mer
- ha brukernavn
- være oppført på terminlista

Når du har fått tilgang av forumsansvarlig vil den skjulte gruppa "Sommerfuglene<3" dukke opp helt på toppen sammen med våre dagbøker og våre bilder.

Om du er usikker på hvor mange innlegg du har så kan du telle dette selv på Profil siden din under mine innlegg. Der vil det stå hvilke forum du har skrevet hva i.

Last edited:
Hipp,hipp, hurra!! :D

yey :)

Jeej =)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da er det bare å skrive på da...

Yeyyy

Husk.
- ha brukernavn

Hvordan virker dette egentlig? To forum, ett åpent og ett skjult?

Jeg venter litt med å sette meg på terminlisten pga at jeg mest sannsynlig mister (har blødd litt siden i går). Har heller ikke 50 innlegg, så bare lurer på hvordan det virker foreløpig :-)

Hvordan virker dette egentlig? To forum, ett åpent og ett skjult?

Jeg venter litt med å sette meg på terminlisten pga at jeg mest sannsynlig mister (har blødd litt siden i går). Har heller ikke 50 innlegg, så bare lurer på hvordan det virker foreløpig :-)
Det ligger et skjult forum inne på dette forumet som bare er synlig for de med tilgang :) her kan vi være litt mer åpne og det er kun de son har tilgang som kan gå inn hit å lese :) så ingen fra for eksempel mai2014gruppen kan se det skjulte forumet :) også er det slik at det du skriver der også ikke vil kunne bli synlig på google :)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Men hvordan vet man at man har skrevet fler enn 50 innlegg i termingruppa?

Husk.
- ha brukernavn
Lurer bare på hvordan man finner den skjulte gruppa?

Har sett at det har kommet litt spørsmål i tillegg til de generelle reglene for tilgang så jeg har oppdatert den første tråden i dette innlegget litt mer :) håper det hjelper :D

Back
Topp