Vi har satt opp babyvugga...

*Stella*

Forumet er livet
Ja, tenk, i dag monterte mannen babyvugga, og jeg fant frem sengetøy og redde opp. Så koselig å se den stå der, klar til bruk. Mimre om sist vi monterte den opp, med diger mage og den merkelige følelsen... kan VI ha babyvugge på soverommet?

Nå er magen enda ganske flat, men så er da også vugga montert på gjesterommet, vi får besøk av vår 4 mnd gamle nevø i noen dager [:D][;)][:D]

Hehe så koselig [:D]

Jeg hadde vugga på vårt soverom til å begynne med, men det var fordi vi pendlet mye fra plass til plass [:)]

Nå begynte jeg å lure ja[;)]

Så koselig da. Det er jo utrolig koselig å begynne å sette frem sånne ting da. Det er jo et fint møbel i ei vogge. Jeg lurer på å bære vår ned i stua igjen. Den har jeg motivmalt, så egentlig bør den stå fremme, men er noe med plassen.

Nå står det på rommet til junior, men der tenker jeg å få inredet ferdig, så han kan ha lekene sine der etterhvert-

ååå, så koselig da :D
gleder meg sånn til å kunne finne fram baby ting, har en vugge je gbrukte når jeg var liten, som har gått litt på runde i familien. gleder meg veldig til å bruke den.

Vugga vår laget pappa da jeg ble født, den har vært brukt av andre i familien også ja. Koselig med slike ting.

Om noen mnd skal vi nok sette den opp på vårt rom igjen. Gleder meg,

Koslig da[:)]

Her tår vugga fremme enda, etter snuppa[8D] men det er en gammel vugge på 150 år som eg har arvet[:D] Så synst den er så fin at eg ikje klarer å sette den vekk! Pappa'n min fant den på loftet der bestefar voks opp da eg var liten! så den fekk eg, siden ingen andre i familien har peiling på kem so har brukt den utenom meg og vesla[:D] Så den låner eg IKKJE bort, for å si det sånn[8D]

Back
Topp