Vi har så urolige netter....

Kaizer

Forumet er livet
De sover kjempegodt fra 19 til ca 00. Da begynner de med litt grining, hosting osv...

Har ørten smokkinnputt ila natta [&:] Det er ikke mat de vil ha, de sovner med en gang de får smokken (kanskje litt vann også...)

Noen som har gode råd å komme med?

andreas har vært litt slik i det siste oxo,men har gitt han smokk eller drikke...når ikke det har hjulpet har jeg måtte ha han i snega med oss,da roer han seg med en gang,men kan ikke bli for avhengig av det heller[8D]hehe..

ORIGINAL: nurket2009

andreas har vært litt slik i det siste oxo,men har gitt han smokk eller drikke...når ikke det har hjulpet har jeg måtte ha han i snega med oss,da roer han seg med en gang,men kan ikke bli for avhengig av det heller[8D]hehe..

senga skulle d stå[8D]

Ja faktisk, tror jeg [;)]
Gi dem smokken i hånda (dagtid) slik at de får øve på å putte den inn selv. Fyll deretter sengene deres med "ørten" smokker. På den måten kan de om kort tid finne smokken og stappe den selv på natta [:D][:D][:D]
Ja?
Var det et godt råd?
(Suss på nasen!)

Hehe, smokken er favorittleketøyet til Sebastian så bytte smokk er noe han KAN! [:)] Gi han tre-fire smokker på gulvet og han er i himmelen [8D] En smokk ut, ny smokk inn [:D] Så hvis jeg fyller senga hans med smokker, ligger han jo bare å leker hele natta.... [:-]

Kasper klarer fint å håntere smokken om dagen (inn og ut når han vil) men om natta er han så omtåka at selv om smokken er I HÅNDA hans, kobler han ikke at den skal inn i munnen hans... [&:][8D]

Men takk for godt forsøk (s)k(l)atten [:D]

ORIGINAL: Kaizer

Hehe, smokken er favorittleketøyet til Sebastian så bytte smokk er noe han KAN! [:)] Gi han tre-fire smokker på gulvet og han er i himmelen [8D] En smokk ut, ny smokk inn [:D] Så hvis jeg fyller senga hans med smokker, ligger han jo bare å leker hele natta.... [:-]

Kasper klarer fint å håntere smokken om dagen (inn og ut når han vil) men om natta er han så omtåka at selv om smokken er I HÅNDA hans, kobler han ikke at den skal inn i munnen hans... [&:][8D]

Men takk for godt forsøk (s)k(l)atten [:D]

*crappeticrap* & (s)k(l)atten

Gode råd her;)Særlig klatten sitt råd;) (men innrømmer at jeg er glad snuppa ikke vil ha smokk, så våkner ho ikke etter smokken på natta)

Har det akkurat likt her, snuppa sover godt, men må ha smokk 2 - 3 ganger i løpet av natten/morgenen [&:] Har hu (heldigvis) inne hos meg enda, så er jo bare å stikke hånda over i halvsøvne [8D] Håper liksom det skal gå seg til nåe hu kommer på efet rom jeg da [:-][8|]

høres kjent ut..er uro om nettene her også,me ndet har det jo vert i snart 8mnd.....hehe har null råd,prøvd ut alt her altså....

Skulle til å anbefale å ha flere sutter liggende i senga og gjerne med såtte bånd på som gjør det lettere å finne den men da hjelper vist ikke det[&:] ME har begynt å finne fram til sutten i mørket nå så det er bare ytterst sjelden han må ha hjelp. Eg lar han lete litt selv først og som regel finner han fram[;)]

Back
Topp