Vi har pynta juletre, har du?!

Emz mamma

Elsker forumet
Tradisjonen er å pynte treet 23 des,men pga at vi reiser hjem til min familie den dagen så pynta jeg og emma treet idag... slik blir det litt jul hos oss også.... [:D]
Emma hang alle "sine" kuler på et par greiner nederst... ca ti kuler/hjerter.... men synes faktisk at det ble helt perfekt!!!! [:D]

Flere som har pynta sitt tre? [:)]

Vi pleier og å ta juletre pynting på 23.des.. men i år ble det tidligere.. har ikke juletre her hjemme hos oss, men pynta hjemme hos foreldrene mine, det er der vi skal feire jula og[:D]

Vi har alltid hatt tradisjon å pynte 23., men i år gjorde ve det faktisk allerede på søndag. Da hadde vi ungene til samboeren, og synes jo det var hyggelig om de fikk være med på det også.
Så vi bakte pepperkaker og pynta treet og lagde skikkelig julestemning da. Hyggelig.

har ikkje juletre å ikkje ska æ ha d heller før æ reise bort på lillejulaften så då får æ pynte mamma sett. æ må vel ta d inn å kutte d t å. trur pappa e borte i år ijænn

skal pynta i måro..etter eg har hatt stor vask..

[:D]He he ser ut for at det bare er jeg som er helt gal etter å pynte treet. Det gjorde jeg allerede den 4. desember. (gjør jeg tidlig hvert år). Men i år hadde jeg i hvertfall en unskyldning med at jeg måtte jo vær sikker på at barna fikk tre selv om jeg eventuelt gikk i fødsel. He he barnslig? jepp det er meg det[:D]

Juletreet skal pyntes i kveld ettersom vi er fullt opptatt i morra![:)]

Gleder meg som en unge!!![:D]

Juletreet ble pyntet i går. Jeg synes det er så moro, så klarte ikke vente [:D]

Jeg pleier å pynte det lille juleaften. Men jeg pyntet det i går. Nå er alt klart til jul. Deilig å slippe å tenke på at jeg skulle ha gjort det og det. [:)]

juletreet skal ikke pyntes før på lillejulaften folkens![;)]
sånn har det alltid vært her iværtfall,gleder meg til å få pynta d[:D]

Egentlig skulle vi har gjort det i morgen, men siden vi var så godt igang med vasking og pynting så tok vi treet i samme slengen! [8D]

Me pynta treet i går. Skulle egentlig ta det på lillejulafta, men i dag blir det for travelt. Skal i 2bursdagsselskap!! Derfor tok me det inn i går, og no står det der så fint med lys å alt.

Mannen min vil me skal gå rundt juletre før me opner pakkene, så eg får ikkje lov å legge pakkene under treet enno [&:] Har veldig lyst [8|]

Det er vår første jul sammen, og skal bjynne å lage våre eigne tradisjoner [:D] Då må han få vera med å bestemme og [:D]

Back
Topp