Vi har også vært på ul i dag!

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
På mandag var vi på ul i Ski, og fikk beskjed om at jeg var 6+5. Noe som betyr at jeg fikk positiv test samtidig som jeg ble gravid bl.a. Når jeg sa det ikke kunne stemme, sa hun at da var det mulig at den lille enten hadde hatt voksepauser, eller at den rett og slett var på vei til å dø, selv om alt virket normalt nå, og at det var derfor den var liten.
Dro hjem med en veldig dårlig følelse, samt utstyret til gynekologen var så dårlig at jeg ikke så annet enn en klump.

Så på tirsdag ringte jeg "min" gynekolog der jeg bodde før, og ba om time der, og det fikk jeg heldigvis til i dag! Reiseveien var 2 timer, men vel verdt det i min mening, for å få litt skikkelige svar av en gynekolog man "kjenner" og som man vet kan jobben sin og har utstyr av god kvalitet.

Vi kom inn på kontoret hans, viste han bildet vi fikk på mandag, og han ble straks mistenksom ang hvordan dama hadde målt. Og det viste seg at han hadde rett, nautet på mandag hadde tydelig glemt å måle med hodet!! trodde det var plommesekken!

Så i dag så vi en liten bamsemums, frisk og fin, og som ifølge legen hadde et sterkt hjerte :) Ble målt til 8+4, så det er kortere enn jeg har trodd, men fortsatt innenfor det logiske, da har nok eggløsningen min bare vært sen :)

Litt dårlig bilde, tok bilde av bilde :P Men her er minien vår! Som for tiden minner meg litt om Homer Simpson hehehe

1208614_10151765877066630_1554782781_n.jpg

Hurraaaa! Godt at alt sto bra til og at du fikk en bra opplevelse hos gyn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra!! <3 Tenk å glemme å måle hodet da :P Godt du fikk time hos "din" gyn ;)

Lettelse! Skremmende hvor forskjellige folk kan undersøke, tydeligvis utrolig viktig å gå til noen som virkelig er kompetente! Bra du visste om en og fikk se bamsemumsen din ♥

Så kjekt å høre :) Gratulerer med et frisk, nydelig lite nurk!

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Så da blir det sommerbaby på oss alikevel da! :)

Begge storesøsknene er oktoberbarn, så dette skal bli spennende :)

Åh!! Nå ble jeg glad! :) :) Så fantastisk å høre at alt stod bra til! :)

Så bra set Va kjekt å lesa :)

Så bra! Gratulerer:)

Så bra! Men du, jeg synes du skal la hun som målte først få beskjed om dette. Hvis hun ikke klarer måle med hodet, så kanskje hun ikke skal ta ul? Jeg mener, hvor mange skal gå ut derfra knust og med dårlige følelser fordi hun ikke vet hvordan de ser ut når de er så små?

Ja jeg skal ringe dit i telefontiden etterpå!

Si 1: når man tar ultralyd er det lurt å få med seg hele embryoet/fosteret. Når man unnlater å måle med hodet blir resultatet veldig feil, og det skaper mye unødig bekymring for de som venter barnet.
2: Jeg vil avbestille timen dere satt opp til mandag 11. november, da jeg overhode ikke har noen interesse av å komme tilbake til dere! Jeg har 0 behov for å oppsøke bekymringer

Så flott <3

Back
Topp