Vi har noe muffins i skapene våres!!! Dyr osv..

*BekkUlf*

Forumet er livet
For en ukes tid siden så skulle jeg inn i klesskapet og hente noen klær som jeg ikke har brukt på leeenge,men på klærene var det pittesmå billelignende brune dyr[:'(] Slapp klærene ganske fort og løp inn i stuen hehe. I dag har vi ryddet alt ut av skapet og jada i alle skapene på veggene og på guvlet er det fult av sånne dyr...og de klærene som lå nederst og skoene mine er full i myggel[:'(] Og veggene i skapene er full i myggel,så vi tror vi har fuktskade i skapene. Vi ringte til borettslags lederen og hun skulle ringe et firma som skal komme og se,heldigvis slipper vi å betale for det går på borettslaget[:D] Men ÆSJ!!!

nei æsj, tror jeg hadde flytta ut jeg.. det er jo kvalmt.. de burde erstatte klærne også. leier dere eller eier?

ORIGINAL: Embrik`s mam

nei æsj, tror jeg hadde flytta ut jeg.. det er jo kvalmt.. de burde erstatte klærne også. leier dere eller eier?

vi eier,men har batre bodd her i 5 måneder...borettslagslederen sa de hadde hatt problemer med fukt i de skapene før..for 20 år siden,men de fikset det da...håper de river hele veggen og sette opp nye skap.
Klærene er ikke så farlig med..var klær jeg aldri bruker. Men jeg må "flytte" inn til min mor nå tilfelle det er farlig for Celine.

ORIGINAL: Sidney

ååå, så ekkelt...:( Kan det være termitter eller noe i den duren?[:'(]

vet ikke hvordan termitter ser ut jeg[8D] men de er pittesmå,noen er brune og noen er hvite og så ligner de på biller. Har også funnet larver[:'(]

Ææææh, har frysninger over hele meg nå. Hadde ikke bodd der igjen før noen kunne garantere meg at ALT var borte. I mai slet vi med maur som kom inn i stuen. Noen ganger mange pr dag, andre ganger bare en eller to. Men høygravid og hormonell som jeg var så klikka det for meg flere ganger så sambo måtte komme hjem fra jobb. Alt er borte nå da heldigvis, men jeg ville heller hatt maur enn det dere har ihvertfall [8D]

ORIGINAL: barn nr 4

billene er ikke så farlige verre med fukt og myggel det kan celine bli syk av

ja vet derfor er jeg "flyttet" hjem til mamma igjen hehe[:D]

ORIGINAL: Tulla og lillefrøkna

Off, så leit og kjipt for dere. Hadde fått helt noia!! Håper det blir ordnet raskt opp i. Hun styrelederen er kjappere å få ting gjort enn han som var før. [:)]

Hmm..Sikker på at dem som solgte dere leiligheten ikke visste om dette? Har dere noen takstrapport med fuktmåling fra da dere kjøpte?
Når jeg tenker tilbake til da vi bodde der oppe, husker jeg at han som bodde i deres leilighet før dem dere kjøpte hos, en gang sa han hadde problemer med noe vann som sildret inn eller noe. Husker ikke hvor i leiligheten det var. Han mente nemlig det kom fra leiligheten i 4. etasje der det skulle være en vannlekkasje som ikke ble utbedret til naboens frustrasjon. Dette vet jeg ikke om stemmer eller var antakelser fra ham da. De i 1., 2. og 3. etasje på høyre side hadde hvertfall ikke noen problemer, men siden leiligheten deres ligger i u.etasjen, var det der vannet havnet?! Det var noe i den duren, og jeg vet ikke om det ble noe utbedring på det siden vi flyttet vekk et år rett etter jeg fikk vite dette.

Vi bodde på venstre side av leilighetene i front, så vi merket ingenting til fukt hos oss. Vi ble jo redde for vannskader og fukt da vi hørte dette, men heldigvis var det ingen utslag på fuktmåleren da vi sjekket vår leilighet.

det står ingen ting om noe fukt i rapporten fra megleren,men hun lederen sa det hadde vært fuktskader der for 20 år siden på akkurat samme sted. Uff har vært så mye stress med den leiligheten...først så lakk det fra doen og vi måtte kjøpe ny do og skifte rør og så lakk det inni skapet under vaksen på kjøkkenet og vi måtte få en rørlegger på besøk og det kom på 2600 kr,og nå er det disse dyrene og fukten[:@][:'(]

Fy f... hvor ekkelt.[:'(] Godt at dere slipper å betale for skaden, skulle bare mangle forresten[8|]

ORIGINAL: Lissyjane

Faen. Nå fikk jeg lyst på muffins

hehe[8D]

Back
Topp