Vi har nettopp hatt koselig besøk!!

*MissMe*

Gift med forumet
Bebibooms tok turen gjennom fjellet på besøk i dag!![:D] Vi fikk skravla litt og hun fikk kose litt med baby..[;)]

Var kjempekoselig å se henne igjen med flott gravidmage!! Nydelig er du snuppa!![;)]

Gleder oss til å snart ta turen til dere!!

eg vil o komme på besøk[:)][:)][;)]skal en tur til tussedal(søskenbarnet mitt bor der)

Ååå Så koselig [:)]

jaho... var kjempe trivelig på besøk hos deg.... [:D] fikk stappa i meg noen hææærlige kake kalorier.... mmm.... så trilla jeg fiiint hjem igjenn... hehe...

glad du blei glad for besøk og håper du likte gaven til lille søøøte mari.... kunne kost henne ihjeeeel....

ps. drita missunnelig på deg som ser sååå fin ut sååå kort tid etter fødsel... godt noen er sånn....*

*fleskebollen lever i havet, fleskebollen d er meg, dette var d første verset... nå er d bare 100 igjenn.... tralallaaaa.... *

Så koselig med besøk, spes av beibibooms!! heldiggrisen [:D][:D][:D]

Haha.. Du er morsom Bebibooms...[8D][8D]
Du veier nesten det samme som meg og du er 28 uker på vei.. Så vet ikke hvem som er fin jeg...[8D][;)]
De renner nok fort av deg denne gangen og!![:D][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Haha.. Du er morsom Bebibooms...[8D][8D]
Du veier nesten det samme som meg og du er 28 uker på vei.. Så vet ikke hvem som er fin jeg...[8D][;)]
De renner nok fort av deg denne gangen og!![:D][:D]

tulling... [8|] stooor forskjell.. jeg er 28 uker på vei jah, men bekymrer meg for de kiloene som fremdeles skal komme...skal leve med disse... men ennå fler... fyyyysj...[8|][:(][&:]

ORIGINAL: Tryll

eg vil o komme på besøk[:)][:)][;)]skal en tur til tussedal(søskenbarnet mitt bor der)

Må si ifra om du er på vei forbi da!! Hadde vært kjekt det!![:D]

eg og marcus komme sammen neste gong... plaaydaate... [:D] kanskje anton plutseli e me og... [;)][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

ORIGINAL: Tryll

Må si ifra om du er på vei forbi da!! Hadde vært kjekt det!![:D]

ska gjør det :)[:D]

Så koselig å treffes da[:)] jeg personlig har BARE møtt kjempehyggelige og flotte jenter[:)]

ORIGINAL: Bebibooms

eg og marcus komme sammen neste gong... plaaydaate... [:D] kanskje anton plutseli e me og... [;)][:D]

Eg og vil på play date[:D]

Back
Topp