Vi har laget verdens søteste kaker! *bilder*

*Smula*

Gift med forumet
Fredag var det planleggingsdag og idag har mannen vært borte - så småen og jeg har kost oss alene hele helgen[:D]

Igår lagde vi julegaver og så har småen fått dilla på perler.. så vi har perlet i lange baner her, hehe!
Idag var vi i byen og koste oss litt (og kjøpte mer perler.. var tomt og STOR sorg i heimen[8D]) og når vi kom hjem lagde vi kakemenn[:D][:D] Niklas fikk kjøpe former (på Kremmerhuset har de i "løsvekt") og endte opp med to stjerner, et hjerte, en snømann og den velkjente "julebilen" ([8D])

Niklas spiste nærmere 10 stykker!! Shit, heheheh! Gikk mest i biler, og de er knøttsmå da - men likevel. Og 4 klementiner trøkka han i seg samtidig[8D]

*borte*

ORIGINAL: thejohan

Vakker liten gutt og en særdeles vakker mamma! [:)]

Høres ut som at dere har koset dere!

[:)]

Ooohh...dere er virkelig nyyydelige begge to!!
Høres ut som en utrolig koselig helg! Førjulskos!![:D]

De så utrolig god ut asså[:D]
Ser ut til at dere storkoste dere ja[:)]
Han er så herlig, og du er kjempepen Linn[;)]

fin mamma, nydelig gutt og lekre kaker!!! Oppskrift?[:)]

takk[:D][:D][:D]

Skravla:
oppskriften vi bruker er denne, for Bergenske julemenn:
100gram smeltet smør
3dl sukker
2dl melk
1ts hornsalt
1 liter mel

Bland alt sammen (tar i ca 8 dl mel først og så resten etterpå)
Lar det stå i kjøleskapet til dagen etterpå

Stekes på 175grader i 5-8 min.
Vil du ha de helt myke er det viktig at de ikke blir lysebrune, da skal de være hvite! Stekes de til de blir lysebrune under blir de mer sprø.

De er knallgode!! Jeg fikk det glasset over av små stjerner og 2 bokser av andre figurer!

ORIGINAL: *Smula*

takk[:D][:D][:D]

Skravla:
oppskriften vi bruker er denne, for Bergenske julemenn:
100gram smeltet smør
3dl sukker
2dl melk
1ts hornsalt
1 liter mel

Bland alt sammen (tar i ca 8 dl mel først og så resten etterpå)
Lar det stå i kjøleskapet til dagen etterpå

Stekes på 175grader i 5-8 min.
Vil du ha de helt myke er det viktig at de ikke blir lysebrune, da skal de være hvite! Stekes de til de blir lysebrune under blir de mer sprø.

De er knallgode!! Jeg fikk det glasset over av små stjerner og 2 bokser av andre figurer!

takk,den er lagret[:)]

ÅÅÅ.. de såg fine ut!!!  [:)]  kanskje jeg og Isak også skal prøve!! [:)][:)]

Kjempe fine bilder av dere![:)]  selvutløser var ikke dumt, kanskje vi skal prøve det til julekortene[:)]

Back
Topp