Vi har kjøpt vogn :)

Superprodusent

Glad i forumet

Synes den er så vakker. Men den får stå på butikken inntil videre slik at vi får pengene tilbake om noe skulle skje. Men det får vi da inderlig håpe- at alt går bra nå :)

Nydelig vogn, nesten lik som jeg har fra før. Bare i beige! Elsker stoffet inni, har sengesett i samme stoff som jeg brukte i bagen :)

Gratulerer med vognkjøpet! Er ei kjempegod og fin vogn iallefall! :)

Takk for det :) Jeg hadde Emmaljunga mondial chreme leatherette til minstemor, var superfornøyd med den, men ettersom vi ikke skulle ha flere på lang tid valgte vi å selge den. Typisk^^ Men vi fant et godt alternativ da:)

Utrolig lekker vogn. Er sånn type jeg ønsker meg og. Hvor mye måtte du gi for herligheten?

Dette er den billigste utgaven av duovognene til emmaljunga. Det er samme understell som på mondial som ligger rundt 8000-8500 -det samme gjør edge duo, men den har annet understell. Jeg har gått å sett på den i mange uker, så jeg ble litt småbekymret for at det kanskje går ut etter jul eller at prisen stiger. Den ligger på 6500 nå:) I tillegg har jeg hatt både simo (som man noen ganger kan få riktig billig) og emmaljunga før, så det var ikke tvil om at vi skulle ha emmaljunga denne gangen også:)

Fin:) Vi har Emmaljunga egde duo i marineblå fra før:) Kjempefornøyd med den:)

Kjempefin vogn:) Vi skal også kjøpe Edge duo...Av en eller annen grunn har jeg kun lyst på ensfarget grå farge..Men, på kattis babyshop i Strømstad kunne jeg ikke se denne...Vi har derfor booket en i nautic grey som er limited edition,men den er ganske så kostbar..Den må kjøpes nå i november siden den blir utsolgt med en gang, vi skal isåfall også la den stå i butikken en god stund:) Hva heter fargen på vogna di, føres den fortsatt, eller er det noe de hadde igjen fra fjorårets farger?

Den marineblå edge vognen er kjempe fin:)

Dette er emmaljunga smart duo, den er rimeligere enn edge duo. Den blir nok ført enda og fargen heter "dark grey" :)

Kjempe fin og utrolig god vogn, tipper du blir super fornøyd! Hadde Emmaljnga duo egde sist gang og var super fornøyd. Jeg byttet når jeg gikk over til sportsvogn, da jeg synes den ble litt for stor og tung. Var trist å selge den!!

Vi har samme vognen, bare i edge duo, helt lik farge. Elsker den! Og jeg gleder meg til å kunne ta frem bag-delen igjen :)

Ja, det er noe spesielt med å trille bag. En stor milepæl og gå over til sportsdel, nesten som man må felle noen tårer da ;)

Back
Topp