vi har kjøpt oss ....

Søtnos*

Glad i forumet
CAMPINGVOGN!!! Dette blir helt nytt for oss, men ser store fordeler siden vi har barn og bikkje
Den står fast på Tromøya i Arendal og virker bare helt topp , sååå som jeg gleder meg til å reise ned .

Grattis. Kjempefint på Tromøya :)

Takker !

Jeg er oppvokst med camping og har mange gode barndomsminner fra det:) Nå har kjæresten min to hytter, en v sjøen og en på fjellet, så nå er det overflødig med campingvogn..

Så fin den er! Gratulere, og det er fint på tromøya :) Har vært der på festival et par ganger, hehe :)

Grattis. Vi hadde en slik en for noen år siden. Første vogna vår. Så ble det litt nyere, men nå har bi gått over til bobil. Vi driver å pakker litt nå. Og drar på tur på mandag. Ungene storkoser seg. Og det gjør vi voksne også. Vi har Campet i 6 år nå. Og elsker late dager utenfor vognen/bobilen mens ungene plasker i bassenget. Eller leker med unger rundt der vi ligger. Så dere drar nok mye glede utav den:):)

Så helt supert ut, gratulerer

Ja jeg tror det blir knallbra! Min venninne med familie har vogna som står rett foran, med en gutt på akkurat samme alder som min ( går på samme avd i bhg).
Den er ikke så fancy, men en helt grei førstegangsvogn

deilig! misunner alle som har en form for "tilfluktssted", enten der er vogn,bobil eller hytte..

Jafseslafsaslappfis skrev:
deilig! misunner alle som har en form for "tilfluktssted", enten der er vogn,bobil eller hytte..

Det er derfor vi kjøpte nå, har alltid savnet et sted å reise i ferier og helger

Back
Topp