Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
CAMPINGVOGN!!! Dette blir helt nytt for oss, men ser store fordeler siden vi har barn og bikkje
Den står fast på Tromøya i Arendal og virker bare helt topp , sååå som jeg gleder meg til å reise ned .
Jeg er oppvokst med camping og har mange gode barndomsminner fra det:) Nå har kjæresten min to hytter, en v sjøen og en på fjellet, så nå er det overflødig med campingvogn..
Grattis. Vi hadde en slik en for noen år siden. Første vogna vår. Så ble det litt nyere, men nå har bi gått over til bobil. Vi driver å pakker litt nå. Og drar på tur på mandag. Ungene storkoser seg. Og det gjør vi voksne også. Vi har Campet i 6 år nå. Og elsker late dager utenfor vognen/bobilen mens ungene plasker i bassenget. Eller leker med unger rundt der vi ligger. Så dere drar nok mye glede utav den:):)
Ja jeg tror det blir knallbra! Min venninne med familie har vogna som står rett foran, med en gutt på akkurat samme alder som min ( går på samme avd i bhg).
Den er ikke så fancy, men en helt grei førstegangsvogn