Vi har kjøpt oss hus!!

Liali

Blir kjent med forumet
Etter en intens budrunde ble det vårt! Herlig! Jeg satt på sykehuset med sønnen, og jublet lavmælt på venterommet mellom røngten og ortopedisk, hahaha! Da blir vi endelig samboere, overtar i mai! Var lenge redd for at vi kom til å bo hver til vårt når Baby kommer :p Etter tre år så er det jaggu på tide, haha!

Men nå har flytte-angsten gjort seg gjeldende, hater å flytte, det er så mye stress og mas og ting som må ordnes! Ny kommune, ny skole. Og bekkenet tar livet av meg om dagene, godt jeg har good tid til pakking og rydding!
 
Gratulerer så masse.:))
 
Gratulerer så mye med nytt hus :)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer!! Det er så stas å kjøpe hus sammen :D det gjorde vi i sommer, beste vi har gjort til nå! Med unntak av å lage baby da hehe
 
Så gøy! Gratulerer :D Jeg liker å flytte, syns det er gøy å pusse opp på blanke ark :)
 
Etter en intens budrunde ble det vårt! Herlig! Jeg satt på sykehuset med sønnen, og jublet lavmælt på venterommet mellom røngten og ortopedisk, hahaha! Da blir vi endelig samboere, overtar i mai! Var lenge redd for at vi kom til å bo hver til vårt når Baby kommer :p Etter tre år så er det jaggu på tide, haha!

Men nå har flytte-angsten gjort seg gjeldende, hater å flytte, det er så mye stress og mas og ting som må ordnes! Ny kommune, ny skole. Og bekkenet tar livet av meg om dagene, godt jeg har good tid til pakking og rydding!
Gratulerer som huseiere. Og håper det går bra med sønnen din.
 
Gratulerer så masse :)
 
Gratulerer så mye :-D
 
Gratulerer!
Ta stresset en dag om gangen og bare tenk på hvor utrolig kos det blir med en plass som er deres og at dere får bo sammen med den lille.
Hater flytting selv så skjønner den :p
 
Gratulerer, stor stas å bli huseiere! :) Vi flytter inn i vårt hus neste mnd, så er midt oppi pakking og handling og styr. Et salig kaos mens det står på, men så verdt det når man har kommet seg på plass! :D
 
Back
Topp