Vi har kjøpt hus!!!

Gratulerer. Hus er gøy!
 
Gratulerer! Håper det snart blir vår tur :) hvor mange dyr har dere?
Håper jeg å at det blir, er godt å ha funnet drømme huset å fått kjøpt det på så kort tid:happy:
Så på det i går på privatvisning, ga bud i fem tiden med svarfrist kl 2200.
Ble svart me motbud på prisantydning å det var vi allerede enig om at vi skulle si ja til om de kom med det:happy:
Vi har to hunder å to katter, jeg syns det er reine dyrehagen her hjemme:p
 
Håper jeg å at det blir, er godt å ha funnet drømme huset å fått kjøpt det på så kort tid:happy:
Så på det i går på privatvisning, ga bud i fem tiden med svarfrist kl 2200.
Ble svart me motbud på prisantydning å det var vi allerede enig om at vi skulle si ja til om de kom med det:happy:
Vi har to hunder å to katter, jeg syns det er reine dyrehagen her hjemme:p
Så spennende! Vi bydde på drømmehuset på onsdag, men budet ble avslått på fredag. Budsjettet vårt ligger ganske langt under prisantydning, så hadde ikke trodd vi skulle få den, men det er jo lov å håpe :) så koselig med dyr! Høres ut som dere er ganske mange, ja, men det er sikkert bare hyggelig!
 
Gratulerer!:):) Vi er også på husjakt, men er utrolig kresen:shy:
 
Så spennende! Vi bydde på drømmehuset på onsdag, men budet ble avslått på fredag. Budsjettet vårt ligger ganske langt under prisantydning, så hadde ikke trodd vi skulle få den, men det er jo lov å håpe :) så koselig med dyr! Høres ut som dere er ganske mange, ja, men det er sikkert bare hyggelig!
Ja vi har jo valgt å ha de alle så vi syns det er koselig, men skal bli veldig godt med mer plass til alle sammen:hilarious:
Ja man må bare hive seg ut i budgivingen, kommer ingen vei ellers:happy:
På huset her så hadde de fellesvisning + tre private visninger uten å få bud, vi var den fjerde private visningen så da slo vi til:p
Var ett par som hadde tenkt å kjøpe det som ble skuffet, fruen hadde ikke sett huset men skulle komme opp fra Bergen for å se, men vi kom de i forkjøpet.
Å glad er jeg for det :happy:
 
Gratulerer så mye! Det er så utrolig kjekt når man får et hus man allerede er glad i før man har flytta inn!

Nå kommer vi på innflyttingsfest her hele gjengen og har med oss champagnebrus på tåteflaske :hilarious:
 
Gratulerer så mye! Det er så utrolig kjekt når man får et hus man allerede er glad i før man har flytta inn!

Nå kommer vi på innflyttingsfest her hele gjengen og har med oss champagnebrus på tåteflaske :hilarious:
Det hadde faktisk vært så koselig:D
Ja elsker huset noe helt fantastisk, å blir vel enda mer glad i det når vi får innredet etter vårt ønske:happy:
 
Back
Topp