Vi har kjøpt hus!

Ellinorsmamma

Forelsket i forumet
Weeeeeeee! For en time siden godtok de budet vårt. Er en fin, tre år gammel tomannsbolig i det boligfeltet vi ønsket å flytte til [:D] Fikk den 40 000 under prisantydning også [;)] HEEEEEEEEERLIG! Snart er det slutt på å bo i 4.etasje uten heis...Skal slå meg løs og feire med kaffe og Fruktnøtt ikveld 

oj, GRATULERE SÅÅÅÅ MASSE[:D]Må være en deilig følelse , gleder meg til min tur [:D]

Gratulere så masse med hus[:)][:)]

Gøy altså! Gjelder bare å få solgt her vi bor nå da [8D] Meeen, det er en flott leilighet om jeg skal si det selv, så det går nok bra. Skal ha visning her om en drøy uke, blir spennende [;)]

HURRA! ;D Gratulerer så utroooolig mye ;D Og lykke til med salget av leiligheta ;)

ORIGINAL: Minsa*

Gratulere så masse med hus[:)][:)]

Åååh! Gratulere, ønsker oss huuus vi å! Men først må det bli utdanning osv først ;)

ååå, så moro! gratulerer så mye[:D] lykke til med leilighetssalg!!

Gratulerer med nytt hus!!![:D]

Blir litt trist å flytte fra leiligheten da, var jo første leiligheten vi kjøpte sammen, før det hadde jeg flyttet inn i sambo sin. Så vi totalrenoverte denne leiligheten, og fikk den akkurat som vi ville. Så vi har trivdes kjempegodt, og vi har en knallfin utsikt mot byen. Men, det er litt for lite, og altfor upraktisk å bo her med barn. Så nå ser vi fram til å få noe mer passende [:)] Og det er overtakelse om tre uker. Hurra! Ikveld skal jeg sitte å se på møbler på nett, for siden vi kjøpte så billig hus har vi råd til nye, fiiiine møbler *siklepå*

Har ikke link til huset da? ;D (Om det er lagt ut på nettet da ;p)

ORIGINAL: lillebebis

HURRA! ;D Gratulerer så utroooolig mye ;D Og lykke til med salget av leiligheta ;)

[:)][:)][:)]

FYYYYY så misunnelig jeg er! Det der var jo helt perfekt! Dere trenger jo ikke å gjøre noe heller, lyst og fint og kjempe flott kjøkken og bad :)

Det var veldig bra ja [:)] Men skal nok male litt, vi har akkurat samme veggplatene i leiligheten vår, er LITT lei av fargen [8D] Men ellers trenger vi ikke gjøre noe [:D]

Gratulerer så mye!! Ser kjempefint ut! [:)]

ORIGINAL: Rapunsel

ååå, så moro! gratulerer så mye[:D] lykke til med leilighetssalg!!

HURRA!!

GRATULERER [:D][:D][:D]

Edit: Fy flate så fint [:D]

ORIGINAL: Lussa88

oj, GRATULERE SÅÅÅÅ MASSE[:D]Må være en deilig følelse , gleder meg til min tur [:D]

sign!

Back
Topp