Vi har kjøpt en calling og må si dette var riktig fancy greier:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Til lillemann hadde vi to enheter som bare hadde en antenne og en knapp. Fungerte greit, men klarte aldri å stole på den for jeg viste ikke om den hadde dekning når jeg var i Hagen f.eks. Nå har vi kjøpt en fra avent. Og må si jeg er imponert:) Den spiller natta sanger, har nattlys, piper når enhetene ikke koblet opp mot hverandre. Og vi kan gå helt til enden av gata før dekningen forsvinner. Er det flere som har denne? Er dere fornøyde? Nå har vi bare testet den med at jeg sitter her inne i stua og min samboer har gått en tur:) Og man kan jo snakke sammen i den. Hihi Så er den så bra som den virker? Eller har vi gjort enda ett bomkjøp?

Currrlysue skrev:
veldig fornøyd med den :)

Så bra!! Satser på at jeg klarer å stole på denne da. Med lillemann løpte jeg inn og ut an hver minutt for å sjekke:p

Høres veldig bra ut:-) Vi bruka sjølv d-link. Kobla opp mot mobilen. Rekkevidde overalt sida d går på nettet.

Neri83 skrev:
Høres veldig bra ut:-) Vi bruka sjølv d-link. Kobla opp mot mobilen. Rekkevidde overalt sida d går på nettet.

Aldri hørt om. Hvordan fungerer dette egentlig? :)

Den fanger opp alt :) Også tar den ikke inn andre, så har stolt veldig på den, selv om jeg sjekker ofte å ;) Klarer liksom ikke å la være. hadde en annen avent først, men den slutta å funke så fikk ny ;) men den var å bra altså, helt til den bare ikke var det lenger :p hehe

Har den, men ikke tatt den i bruk enda. Men virker veldig bra!

Her har vi 2 advent callinger etter ungene her.De er ikke så avansere er kun nattlys og at en kan stille inn slik at en kan kominisere begge veier.
Den enne er 7år og den andre er 5.5år.
Begge har utrolig lang rekkevide vi kunne være i fjøse og høre ungene.
Mannen prøvde den ut en gang for å se hvor langt de rakk og han kunne sitte hos søsteren ca 200m unna og hos mor og far sin 500m unna og høre fra callingen helt klart og tydlig

Back
Topp