Vi har kjøpt denne

Pogo

Gift med forumet

Brio toddler wobbler. Noen som har en sånn eller lignende? Er det noe særlig? Det er vel ikke jentefarger? Den kommer i svart/hvit og som hello Kitty også.

Hvis det eneste ikke-svart-hvite alternativet var Hello Kitty, vil jeg langt fra påstå den der var jentefarget [8D]

(Unnskyld, jeg måtte bare! Aner ingenting om den er noe særlig.)

Jeg har en liknende. VELDIG poppis fra rundt 112-18 måneder! Vi snakker VELDIG[;)]

Embrik har ei lignande vogn som han har brukt kjempemasse. Fekk ho til 1 årsdagen sin.
Tykkjer ikkje det er jentefarge nei.

Her er han på 1-årsdagen sin:

ORIGINAL: @dnim

Embrik har ei lignande vogn som han har brukt kjempemasse. Fekk ho til 1 årsdagen sin.
Tykkjer ikkje det er jentefarge nei.

Her er han på 1-årsdagen sin:

Flinke gutten som triller bamsen sin [:)]

Vi tenkte at vi også måtte kjøpe en sånn en nå. Han har fått en sånn "gåbil" av mamma, men den er det ikke så mye hold i (lett) så vi kjøper nok en sånn vogn også snart. [8D]

Jeg kjøpte den på obs til 249 kroner på tilbud

Jeg har faktisk en sånn brio gåvogn fra jeg var lita! Skal hente den hit etterhvert[:)]
Syns absolutt ikke det var typisk jentefarge, rød og gul går like godt til gutter som jenter[;)]
Må legge tunge bøker oppi den så den blir stødig, sier mamma[:D]

Jeg har også kjøpt en sånn på tilbud på OBS! [:)] Passer vel til både gutter og jenter den, syns jeg. Litt vanskelig å gå med den enda da, men vi prøver litt [:)]

ORIGINAL: LittleMonkey

Har denne, og synes den er helt herlig.. Hun kan ikke stå selv enda, men jeg tror de er veldig fine når de begynner å gå for å få litt støtte :)

Vet at det er mer dukkevogn, men samme prinsippet :P

Hvor har du kjøpt denne?[:)] Pris?

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg har en liknende. VELDIG poppis fra rundt 112-18 måneder! Vi snakker VELDIG[;)]

112...........

Men den var fin, ikke jentefarger, sånn skal Leon få også! Hurra!

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Fru Riskorn

112...........

112 måneder? Hva, teller ikke du din egen alder i måneder kanskje????

Syns ikke at de der vognene er verken jentete eller guttete er jo go gamel klassiker:)

Vi venter på en slik rød en siden jeg likte rød best.. men var jo utsolgt over hele byen :O:)

Min søster lærte gå på noen dager ved bruk av de der! HEEEELT fantastisk!
kan stille inn tygden, så først står den nesten helt stille, og etterhvert kan du løsne til hjulene så de triller avgårde

Mynthe skal få RÅÅSA!

Den har lille her også fått, i sort[:D]

ORIGINAL: Miss Gilmore

Vi skal kjøpe en til snuppa til 1 års dagen, eller kanskje før om vi kommer over en[:D] Så lenge det ikke er hello kitty motiv. Hater den katta[8D]

Som om jeg skulle sagt det selv!!
Har ble den i sort..

Tror de er kjempeflotte [:)]

Storesøster fikk en sånn plastbil med håndtak bak i julegave av oss når hun var 15 mnd, hun kjørte på den og gikk med den resten av julaften og bruker den nesten daglig enda [;)] (kjører med den da, og farten er litt større [8D])

Back
Topp