Vi har kjøpt barnevogn

Love4two

Forumet er livet
JIIIIPPIIIIIIIII [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Var med svigers over til Sverige i går, Svinesund og Nordby, for å se på Emmaljung sin Classic og Edge. Hos Katti´s babyshop utenfor Svinesund så fant vi den [:D][:)] Så nå har vi vognen i gangen, klar til bruk [:D][:D][:D]
Vi var heldige, de hadde den på lager, ellers tar det fra 4-6 uker å levere den fra fabrikken.

Jeg glemte jo å fortelle hvilken vi kjøpte

Det ble en svart Classic, stilren og lekker [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Hege77

JIIIIPPIIIIIIIII [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Var med svigers over til Sverige i går, Svinesund og Nordby, for å se på Emmaljung sin Classic og Edge. Hos Katti´s babyshop utenfor Svinesund så fant vi den [:D][:)] Så nå har vi vognen i gangen, klar til bruk [:D][:D][:D]
Vi var heldige, de hadde den på lager, ellers tar det fra 4-6 uker å levere den fra fabrikken.

Det er den vi skal ha også. Classic. Men jeg vil gjerne ha den i rosa, dersom vi får jente jeg da [:D]
Skal en tur og snakke med de i den butikken etter påske, og høre om man kan bestille 2 farger, og at de kan returnere den jeg ikke skal ha når babyen kommer. Synes den rosa er sååå fin [:)]

Tok visst feil her jeg. Det er ikke Classic vi skal ha, vi skal ha Smart Duo Kombi vi. Bilde:

Gratulerer med vogn![:D]
Vi skal kjøpe brukt vogn.. Fjordårets modell. Er jo så god som ny. [;)]

vi skal kjøpe quinny vogn..
men venter med det enda...føler at ve er de eneste som ikke har kjøpt vogn enda[8|]
har jo bare 10 uker igjen...

Tusen takk for gratulasjonene [:)][:)][:)] Syntes det er litt morro jeg da, gå rundt å titte på babyting og sånt. Vi fikk den av samboerens foreldre, så vi var jo kjempeheldige synes jeg. Koster så utrolig mye for en vogn, og denne tenker jeg å bruke på en ev. nr 2 også.

Jenny36 jeg har ikke regnet ordentlig på det men vi sparte rundt 1000 kroner og da fikk vi i tillegg rabatt på stellevesken og kunne fått det på bilsete og feste til vognunderstellet. Det blir jo en liten utflukt også, så to fluer i en smekk [:)]

alenemamma82 du kan jo begynne så smått og se der om og hente inn litt informasjon. Jeg har vært veldig i tvil jeg da, og hoppet litt frem og tilbake mellom noen modeller. Syntes det var litt fint å være sikker (så sikker jeg kunne være) på at den vognen vi plukket ut var den riktige for oss. Lykke til med din jakt, og ja det er i grunn kjempe morro og koselig å få ting på plass [:)]

bea 78, Gratulerer selv meg vogn [:)] Vi vurderte Quinny er stund vi også, men gikk tilbake til Emmaljunga, som var den aller første vognen jeg så på.

Trista jeg synes den var kjempe fin på bildet jeg, så jeg forstår deg godt. Tenker at jeg må pynte opp litt med rosa dynetrekk og teppe, for å få vognen litt jentete [:)] Så den fargekombinasjonen på en sportsvogn da vi var på en matbutikk i Sverige og syntes den var søt og tøff omhverandre.

Tullemusa, en vogn fra i fjor er ikke utslitt, så jeg tror du vil bli fornøyd med den jeg [:)] Har du bestemt deg for hvilken vogn da?

Lisbeth83 du er kjempe tålmodig du da. Kanskje dere har kjøpt andre ting først? Uansett når dere vet hva dere skal ha så er jo mye gjort. Må bare passe på at noen butikker kan ha lang leveringstid. I den i Sverige sa de at normalt var det 4-6 uker leveringstid på en Emmaljunga vogn (de hadde tilfeldigvis en svart på lager da vi var der) Men hvis du vet om leveringstiden i den butikken dere skal handle så går det jo bra.

Back
Topp